וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: PetCELL

22.2.2007 / 2:22

ההגדרה "סלולרי לכלבים" נשמעת כמו השם של הגאדג'ט המיותר בעולם, אבל מדובר במוצר די שימושי

אנחנו מודים, כשראינו את הכותרת "סלולרי לכלבים", הנחנו אוטומטית שיש כאן מועמד מצוין לגאדג'ט הגרוע של השבוע. אחרי הכל, מה יכול להיות מיותר יותר ממכשיר תקשורת קולית לחיות?

אבל מבט מדוקדק יותר גילה מוצר שעשוי להיות שימושי, במיוחד לבעלי כלבים שאוהבים לטייל עם חיית המחמד האהובה עליהם בחיק הטבע, ולכאלה שעובדים עד מאוחר.

כלבים, יודע כל מי שאי פעם היה לו כלב, הם יצורים שזקוקים לתשומת לב. כבר כיום, ידוע שלא מעט בעלי כלבים מתקשרים הביתה כדי שהכלב יוכל לשמוע את קולם. בעבור אנשים כאלה, מכשיר שמאפשר להתקשר ישירות אל הכלב יכול לסייע מאד.

אבל היישום המשמעותי יותר של המכשיר הוא יישום שדומה מאד לגאדג'ט עליו כתבנו בספטמבר, RoamEO, שמאפשר מעקב GPS אחר חיית המחמד ומשדר אות אזהרה כשהכלב עוזב את האיזור המוגדר מראש.

PetCELL עושה את כל הדברים האלה גם הוא, רק שכאן עיקר הטכנולוגיה נמצאת במכשיר שעל קולר הכלב ולא במכשיר שבידי הבעלים. הבעלים יוכלו לקבל את הדיווחים ישירות לנייד שלהם. ומכיוון שהמצבים בהם יכולות ה-GPS של המכשיר משמעותיים עשויים להיות בחיק הטבע, המכשיר עמיד למים. אם הכלבה שלכם תברח ותתחיל לשחות בכינרת, המכשיר ימשיך לתפקד.

כל מי שכלבו אי פעם ברח, יידע להעריך את המכשיר הזה. האפשרות ללכת ישירות למקום בו החיית המחמד האהובה נמצאת בעודכם מדברים אליה בטלפון ומרגיעים אותה (בהנחה שהרגלתם אותה מראש לכך שהקולר שלה מדבר, כן? כי אחרת אתם עלולים להפחיד אותה עוד יותר) עשויה בהחלט להפוך מצב טראומטי לבעיה קלה לפתרון. ובגלל זה, לא מדובר לדעתנו במועמד לגגש"ש, כי אם גאדג'ט ראוי בהחלט.

PetCELL צפוי להימכר מסחרית אי שם באמצע השנה. סביר להניח שפרטים כמו מחיר ישוחררו במועד קרוב יותר ליציאת סלולר ה-GPS הכלבי לשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully