וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

23.2.2007 / 2:01

לקח הרבה זמן עד שנפטרנו מהצלילים המעצבנים של המודם. יש מי שרוצה להחזיר אותם לחיינו

צלילים מעצבנים הקשורים למחשבים הם מכה היסטורית. בעלי מחשבים משנות השמונים ודאי זוכרים את הקולות שהשמיע הטייפ של מחשבי קומודור ואטארי בעודו קורא את הקלטת עם המשחק או התוכנה שרציתם להריץ.

בסופו של דבר נפטרנו מהקלדת לטובת הדיסקט, אבל זו הוחלפה על ידי המודם כספק הרעש הראשי. זוכרים את הצפצופים של המודם? הם היו מעצבנים לאללה, אבל כשהם הפסיקו ידעתם שהמחשב מחובר. פעם זאת היתה דאגה רצינית.

כיום, כשרבים מאיתנו מחוברים דרך נתבים שמחוברים כל הזמן לרשת, דברים כאלה הם בעיקר פריט היסטורי עם שמץ של נוסטלגיה.

לאחרונה נתקלנו בהמצאה משנת 2004 שנועדה למחוק את ההתקדמות המבורכת בחיסול הרעשים המעצבנים מחיינו. מדובר במוצר מתוצרת עצמית שמרעיש כמו מודם של פעם בכל זמן שמתרחשת העברת נתונים.

ליוצר הגאדג'ט מגיעות כמה נקודות על יצירתיות, אבל אנו מעניקים לו גם מיליון נקודות שליליות על אפקט הפוסט טראומה שחטפנו בעת הצפייה בוידאו באתרו.

הגאדג'ט מכונה Forward Compatible, היפוך של המונח שפירושו שטכנולוגיה מסוימת תואמת לאלו שקדמו אליה. אבל בעבורנו, המהות של הגאדג'ט והעיקרון שמאחוריו הם זוועה. אנחנו אנשים נוסטלגיים מטבענו, אבל רבאק! נוסטלגיה נועדה לדברים חיוביים, לא לחוויות עבר קשות שנדרשו לנו שנים ארוכות להתגבר עליהן לגמרי.

על האימה הצרופה שפקדה אותנו כשהוידאו החל לעבוד, על האנטי-קידמה שהגאדג'ט הזה מייצר, ובגלל שהצליל הזה פשוט נורא, זהו הזוכה הברור בתואר הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully