וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

24.2.2007 / 20:56

חדשנות בפעולה, איש שהולך על הקירות ויורה קורים, וגם פרק נוסף של כלב וארנב. הכל בטריילרים

בכל שבוע עולים טריילרים של משחקים אצלנו בוואלה!VOD, ובכל שבוע, אנו סוקרים את הטריילרים האלה בשבת ונותנים גם קצת פרטים על המשחקים שהם מקדמים. אז מה צפוי לנו בקרוב? תגללו ותראו.

Spiderman 3

פיטר פרקר חוזר בפעם המי יודע כמה אל מסכי הקונסולות והמחשב האישי. הפעם הסיבה למסיבה היא צאת הסרט השלישי בסדרה למסכי הקולנועים, ועלילת המשחק הולכת להיות קשורה לעלילת הסרט. 10 נבלי ספיידרמן קלאסים הולכים להיות בכותר הזה, והמשחקיות תהיה דומה לזו של ספיידרמן 2. המשחק יצא במאי השנה לפלייסטיישן 3, פלייסטיישן 2, ווי, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, נינטנדו DS, ה-PSP של סוני והגיימבוי אדבנס הקשיש.

The Crossing

אם ההבטחות של מפתחי המשחק הזה יתבררו כנכונות, אנחנו עומדים בפני עידן חדש במשחקי פעולה, עידן בו משחק מרובה-משתתפים מתמזג עם החוויה של המערכה לשחקן הבודד בשביל להציג בפני השחקנים אתגר שכמותו לא נראה על מסכי המחשב והקונסולות. הסגנון החדש זכה לשם CrossPlayer, ובסוף השנה הזאת יוכלו בעלי המחשב האישי וקונסולת האקס-בוקס 360 לבדוק מה הוא שווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Sam & Max 4

סם ומקס כבר 20 שנה איתנו. היו להם משחקים, קומיקסים, סדרת טלויזיה, ועכשיו גם משחק אפיזודי של חברת Telltale. Abe Lincoln Must Die הוא הפרק הרביעי בסדרת המשחקים, ובו מגלים גיבורנו שנשיא ארצות הברית התחרפן והטיל אמברגו על פודינג. הם לא יכולים לתת לדבר שכזה לקרות, ויוצאים לוושינגטון בשביל להגיע לשורש הבעיה. הפרק החדש יהיה זמין להורדה ב-9 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully