וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

B-Zone: מיזם חדש לאינטרנט אלחוטי

שלומי שפר

25.2.2007 / 17:53

בזק בינלאומי ו-2Plus מקימות שותפות אסטרטגית להרחבת שירותי האינטרנט האלחוטי באזורים ציבוריים

החברות בזק בינלאומי ו-2Plus הודיעו היום על הקמת שותפות בשם B-Zone, המתמקדת בהעמקת והרחבת השירותים האלחוטיים במתחמים ציבוריים כגון בתי קפה, מסעדות, מלונות, בתי חולים, קמפוסים ועוד. השותפות מאגדת בין יכולות ה-ISP של בזק בינלאומי וההתמחות בפתרונות תקשורת אלחוטית של 2Plus.

כל אחת מהחברות החלה לפעול בתחום זה כבר לפני מספר שנים, פרסה והקימה מאות נקודות שידור אלחוטיות במתחמים ציבוריים שונים רחבי הארץ. עם זאת, לנוכח הגידול הצפוי בשנת 2007, במספר המשתמשים בשירותי הגישה לאינטרנט האלחוטי במתחמים ציבוריים והאתגר הקיים בהרחבת תשתית הרשת והשירותים המוצעים בה - החליטו החברות לחבור לשותפות מלאה ולהקים את B-Zone.

מעבר לתכנון הרחבת הרשת למאות מתחמים ושטחים נוספים תתמקד החברה ביצירת מעטפת שירותים חדשה, תוך התאמתם לאופי המתחם והלקוחות המבקרים או מתארחים בו. ה-Wi-Fi הוא אמצעי לבניית פלטפורמה למתן יישומים ושירותי תקשורת ובכוונת החברה החדשה למקסם יכולות אלו.

מניתוח נתוני התעבורה הקיימת ברשת המשולבת, עולה כי כמות הלקוחות הצורכים כיום את שירותי הרשת האלחוטית (מבוססת Wifi) - במתחמים ציבוריים נאמדת בעשרות אלפי משתמשים לחודש, כמות זו גדלה בהתמדה ואינה עוד מנת חלקם של אנשי העסקים בלבד, אלא גם של לקוחות פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully