וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בחינם

בחנות של ביטורנט.קום שנפתחה, יש המון משחקים חינם, וגם כמה סרטים. כל השאר לא רלוונטי לארץ

לפני מספר שעות הושקה החנות המקוונת של יוצרי ביטורנט, אשר הוקמה בתמיכת אולפני הסרטים, חברות המוזיקה ומפיצות המשחקים הגדולות של ארה"ב. במלים אחרות, הכל שם חוקי. החנות מתהדרת בממשק שגרתי למדי, אך נטול סממני ווב 2.0 לחלוטין. דירוגי גולשים אין כאן, ואף לא המלצות על התוכן.

מדורי הסרטים\סדרות הטלויזיה והמוזיקה של האתר לא רלוונטים למדינות מחוץ לארה"ב בגלל זכויות ההפצה, אך אם אתם גרים בארצות הברית, תוכלו לשכור או לקנות תוכן במחיר של מספר דולרים ואז להורידו למחשב בצורה חוקית. במקרה של שכירה, תוכלו להנות מהוידאו במשך 24 שעות מרגע הפתיחה הראשונית, ואז תופעל מערכת הנז"ק והקובץ יהפוך לבלתי-קריא. יש גם תוכן חינמי, אבל רובו המוחלט לא באמת יעניין את רוב האנשים, אם כי יש יוצאים מהכלל. נכון לעכשיו, למשל, אפשר להוריד את 'ליל המתים-החיים' של ג'ורג' רומרו בחינם, כמו גם קליפ חדש של The Shins ושלל חומר מלהקות פחות מוכרות שרוצות לחשוף את עצמן לקהל באמצעות הפצת השירים שלהן ללא תשלום.

אבל עזבו אתכם מסרטים ומוסיקה, החלק המעניין ביותר באתר החדש הוא מדור המשחקים. אני מאמין שמה שקורה שם עכשיו הוא תוצאה של תקלת מערכת ביזארית או מבצע לזמן מוגבל מאוד, אבל בכל מקרה הכל שם בחינם. אמנם רוב החומר מוצע בחינם גם במקומות אחרים, אבל בחיפוש של חמש דקות הצלחתי למצוא גם עותקים חינמיים של Psychonauts, Monopoly Tycoon, IL-2, Civilization III, קומנדוס, Evil Genius, מספר משחקים מסדרת וורמס ועוד הרבה כותרים אחרים. כולם, כאמור, בחינם! אה, וכמעט שכחתי, יש גם את Battlestations: Midway שהגיע לחנויות ישראל רק לפני כמה שבועות. תורידו מהר, לפני שייגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully