וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: iViewer

27.2.2007 / 2:20

רוצים לראות את הוידאו מהנגן בטלויזיה? אז הנה, קבלו - עם הסתייגויות - דרך זולה לעשות את זה

תשמעו, קצת קשה לנו עם גאדג'ט היום הנוכחי. קשה לנו עם זה שיש לו i בתחילת השם, לדוגמה. וקשה לנו עם זה שליצרן קוראים Homer Technologies. אנחנו מדמיינים כל הזמן את המפעל בראשותו של הומר סימפסון מייצר את הדברים האלה, וזה לא ממלא אותנו בתחושת בטחון חמימה.

קשה לנו עם זה שבין מקורות המולטימדיה שהמוצר מתיימר לשדר אלחוטית לטלויזיה לא נמנה המחשב. מצלמה דיגיטלית? כן. PSP? כן. אייפוד? כן. מחשב? מה זה? יש שם וידאו? נראה לנו קצת מוזר.

קשה לנו גם עם זה שהוא די מכוער. לא שאין למוצרים מכוערים זכות לחיות על המדפים ובבתיהם של צרכנים, ובכל זאת. זה גאדג'ט. היה הורג אותם לעצב אותו קצת?

למול כל אלה עומד לזכותו של iViewer דבר אחד: המחיר. 70 דולר, שזה די זול למשדר מולטימדיה אלחוטי. למעשה, אם הוא באמת משדר את כל התכנים מכל נגן סביר לטלויזיה ועושה את זה באיכות סבירה, מדובר בדיל לא רע בכלל.

גאדג'ט היום, כפי שכתבנו כבר בעבר, אינו מדור צרכני. בדרך כלל מעניין אותנו מה שמגניב וחדשני (או סתם מוזר). אבל יש משהו די מגניב, ובמידה מסוימת משהו חדשני, בכך שמשדרים מסוג זה מתחילים להיות זולים מספיק כדי שבאמת יהיו שווים לכל כיס.

האם היינו קונים את iViewer? מה פתאום! אבל אנחנו שמחים לראות אותו כסמן לכך שנתבי המולטימדיה האלחוטיים שאנחנו ממש רוצים עומדים לעלות פחות ממחיריהם הנוכחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully