וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת שטח: LG LW25

דידי חנוך

1.3.2007 / 13:10

לקחנו את הנייד הקל של LG לנסיעת מבחן מורחבת בתערוכה בחו"ל. איך היתה הנסיעה? הנה הפרטים

אין כמו נסיעה כדי לבדוק מחשב נייד. בתנאי שטח (טוב, תערוכה ומלון ונסיעות), הבעיות נחשפות באופן בולט יותר, וגם היתרונות ברורים יותר לעין. אין אמנם זמן לבדיקה מקיפה של כל התכונות של המחשב, אבל ברמת השימושיות נטו, זאת הבדיקה הטובה ביותר.

לקחתי את LW25-AA8E של LG לתערוכה הסלולרית הגדולה בברצלונה. במשך שלושת ימי התערוכה, זה היה האמצעי שלי להעלות כתבות, וגם האמצעי העיקרי שלי לתקשורת עם הבית והעבודה. אז איך היה?

סוללה

בנסיעות, זמן הסוללה הוא התכונה החשובה ביותר של מחשב נייד. LW25 היה כוכב בתחום הזה. במשך שלושה ימים ארוכים במיוחד, הסוללה שלו עמדה בעומס. עם WiFi מופעל, המחשב עדיין הצליח לנפק יותר משלוש שעות עבודה מלאה ביום. שורה תחתונה: השתמשתי בו לא מעט, והסוללה שרדה עד סופו של כל יום.

מבנה

חששתי מאד שמדובר יהיה במחשב שביר. LW25 הוא מחשב די מעוצב ודי קטן, כך שכאשר הפלתי בטעות את התיק והוא בתוכו, אחזה בי חרדה לא קטנה כשפתחתי אותו והפעלתי אותו. המחשב הגיב באדישות מוחלטת לנפילה. לא שאני ממליץ לרוכשים פוטנציאליים להפיל אותו, ולא מדובר במחשב קשיח. אבל לא מדובר בצעצוע.

המקלדת מעט עצבנה אותי לעתים, כשמקש הרווח מתקשה לתפקד ודורש לחיצה מעט חזקה יותר מהרגיל. זה דבר שלו הייתי רוכש את המחשב היה שולח אותי מהר למעבדה, ואני רוצה להאמין שזאת לא בעיה שקיימת בכל המחשבים בדגם כי אם בסוגיה ספציפית למחשב שבדקתי.

קישוריות

אמנם מדובר כאן ברכיבים סטנדרטיים לחלוטין: Wifi, בלוטות', חיבור כבל, אבל חשוב לציין שכולם עבדו היטב. מרגע שגיליתי היכן יש קליטה אלחוטית טובה, המחשב זיהה רשתות בקלות והתחבר באופן עקבי ומוצלח לרשת העיתונאים של התערוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

תקשורת

היו לי קצת בעיות בשימוש התחלתי בסקייפ במחשב. הגדרות הסאונד המובנות משתיקות את המיקרופון, וצריך להפעילו. ואותן הגדרות התאפסו כשדיברתי במחשב שוב לאחר יומיים. אבל פרט לבעיות ההתקנה, השימוש במחשב כטלפון סקייפ היה נוח מאד עם האוזניות שרכשתי בנפרד למטרה זו.

מסך

המסך של המחשב מעט לא נוח בתנאי אור מלא או אפילו חלקי. התצוגה של המסך איכותית מאד בתוך חדר ומאפשרת צפייה נוחה במולטימדיה, אבל היה קצת קשה להשתמש בו בחוץ במקומות ללא צל משמעותי. זאת בעיה נפוצה מאד, אבל סוגיה שמומלץ לבדוק לפני רכישת מחשב שנועד לשמש לנסיעות בשטח.

סיכום

בשורה התחתונה, המחשב עשה את העבודה באופן ראוי לציון. מבחינתי, שני הפרמטרים החשובים ביותר בנסיעה הם זמן הסוללה והקישוריות (ובשילוב, זמן הסוללה בזמן שהקישוריות מופעלת). בשני הפרמטרים האלה, LG LW25 זוכה לציון גבוה מאד מבחינתי. במשקל קילו וחצי ומחיר של כ-7,000ש"ח, זהו מחשב מומלץ מאד לאנשי עסקים שרוצים סוס עבודה שגם נראה טוב.

נתונים

מעבד אינטל Core 2 Duo T5500 1.66GHz
מסך: 12.1 אינץ'
כונן קשיח: 60 גיגה
צורב DVD
קורא כרטיסים: XD/SD/MMC/MS/MS Pro
זמן סוללה: 3 שעות ומעלה
משקל: 1.89 ק"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully