וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחזור לסוללות לנובו

רפאל פוגל

1.3.2007 / 16:52

סוללות ה-ThinkPad עלולות להתחמם ולהוות סכנה בטיחותית; לנובו הודיעה שתחליף את הסוללות הפגומות ללא חיוב

חברת לנובו העולמית הודיעה היום על קריאת אחזור יזומה (Recall) של סוללות המחשבים הניידים מסוג ThinkPad. החברה מציעה ללקוחותיה להחליף ללא חיוב את הסוללות, הנכללות במסגרת קריאת האחזור, בסוללות חלופיות.

קריאת האחזור מתייחסת רק לסוללות בעלות 9 תאים של מחשבים ניידים מן הדגמים: R60 ,R60e ,T60 ,T60p ,Z60m ,Z61e ,Z61m ו-Z61p. חלק מדגמי המחשבים הניידים הללו מאוד נפוצים בישראל.

לנובו מאשרת כי במחשבים ניידים הכוללים את הסוללות המורחבות המשתתפות במסגרת האיחזור, עלולות הסוללות להתחמם ולהוות סכנה בטיחותית. זאת, במידה שהסוללה חשופה לתנאי סביבה קיצוניים.

החברה מייעצת ללקוחותיה לבדוק האם הם משתמשים בסוללה הנכללת במסגרת קריאת אחזור זו. יש להדגיש כי המודלים הנ"ל נמכרים עם סוללות בנות 6 תאים או 9 תאים, אולם רק סוללות בנות 9 תאים, עם המספר הסידורי FRU P/N 92P1131, נקראות לאחזור.

ללקוחות אשר ברשותם סוללות הכלולות במסגרת האחזור, ומחשבם הנייד חשוף לתנאים חיצוניים קיצוניים, ממליצה לנובו להמשיך להשתמש בבטחה במחשב על ידי כיבוי המערכת, הוצאת הסוללה, וחיבור מתאם הזרם וכבל החשמל אל המחשב הנייד.

לקוחות לנובו בישראל, המעוניינים לברר האם הסוללה שברשותם נכללת במסגרת האחזור, או לשאול שאלות בנושא זה, יכולים לקבל פרטים נוספים בכתובת הזו: www.lenovo.com/batteryprogram

ניתן גם להתקשר לטלפון 03-5313742 בימים א'-ה' בין השעות 17:00-8:30. בחג הפורים, ביום א', ה-4 למארס המוקד יפעל בין השעות 13:30-8:30. לקבלת מספרי טלפון לתמיכה בכל רחבי העולם, יש לפנות אל אתר החברה.

בהודעתה לעיתונות הוסיפה חברת לנובו התנצלות בפני לקוחותיה על אי הנוחות שעלולה להיגרם להם בשל קריאת אחזור זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully