וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

2.3.2007 / 1:37

בדרך כלל, אנחנו ממש לא נוהגים להצטרף להאשמות שטכנולוגיה זו או אחרת היא "מסוכנת". אבל זה כבר טפשי

יש לנו מדיניות, כאן בצוות הגאדג'טים של וואלה!מחשבים. אנחנו בעד טכנולוגיה. טקטיקטות ההפחדה האנטי-טכנולוגיות שדי נפוצות בתקשורת כיום לא ממש מחממות לנו את הלב.

אבל לפעמים גם חברות טכנולוגיה חוצות את הקו בין "חדשני" ל"מסוכן". לדוגמה, הגגש"ש שלנו להשבוע: DM-VM092W02K. אנחנו תוהים האם השם הארוך נועד להקשות על הגשת התביעות, כי תביעות יבואו.

למה? כי הדבר הזה הוא מסך וידאו בגודל 9.2 אינץ' שנמצא היכן שאמור להיות מגן השמש של הנהג. כן. טלויזיה, מול הפרצוף. נכון, הם אומרים שזה מיועד לצפייה שלא בזמן נהיגה, אבל כבר נתקלנו באתרים שחושבים שזה פתרון אידיאלי לפקקים. ומשימוש בזמן נסיעה ממש איטית (אבל ממש צפופה בנסיבות בהן לפעמים אנשים חותכים שמאלה או ימינה בפתאומיות כדי להרוויח 2 דקות) הדרך לא ארוכה לשימוש בזמן נהיגה באוטוסטרדה ישרה - כי מה כבר יכול לקרות בכביש ישר נטול רמזורים?

אמנם, מי שהשימוש בגאדג'ט הזה יגרום לו לתאונה יכול באמת להאשים את עצמו. אבל האם חסרים אנשים טפשים בעולם? לא. ממש ממש ממש לא.

העולם, כך ידוע לכולנו, מלא באידיוטים. וכשנותנים לאדיוטים חבל, הם נוטים לתלות את עצמם. בטעות. לא בכוונה. אופס.

והאחריות לתאונות לא תהיה על חברת Dream Maker היפנית, יצרנית הגאדג'ט. מה פתאום. הם הרי התכוונו שתצפו במסך הזה רק בזמן שהרכב חונה. אבל מידת האחריות החוקית והמוסרית שלהם לא באמת משנה. כי לאדם שפוי, אין ספק שזהו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully