וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילרים עם אקשן- - וידאודרום

3.3.2007 / 14:00

השבוע בטריילרים יש לנו בעיקר אקשן. הורגים נאצים, מפוצצים בניינים, נלחמים במפלצות ופוגשים גלשן כסוף

שבוע עתיר אקשן עבר על עולם הטריילרים. כל המשחקים שלנו השבוע צפויים להיות עתירי אלימות, ורוב הטריילרים משקפים זאת. כרגיל, מדובר בטריילרים שעלו במהלך השבוע בוואלה!VOD

Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer

גם השבוע יש לנו משחק שמבוסס על סרט שמבוסס על קומיקס. והפעם מדובר במשחק של ארבעת המופלאים. הסרט עליו מבוסס המשחק צפוי - במבט אופטימי, להיות טוב יותר מקודמו הבינוני, והמשחק של Take Two אמור לשקף זאת. המשחק ייצא לכל פלטפורמה אפשרית: למחשב לוויי לאיקסבוקס לפלייסטיישן ל-PSP, ל-DS... הטריילר לא מראה הרבה על איך המשחק ייראה, אבל הוא די מגניב. המשחק צפוי לצאת ביוני (עם הסרט).

Medal of Honor: Vanguard

אין פעולה נפוצה יותר במשחקים מהשנים האחרונות מאשר הריגת נאצים. כנראה שיש בכך סיפוק עמוק יותר מאשר סתם הריגת מפלצות או חייזרים. Medal of Honor היא ספקית בולטת של הריגוש הספציפי הזה, והפעם החווייה מגיעה גם לקונסולה המגה פופולרית של נינטנדו. כן, עכשיו תוכלו להרוג נאצים עם הבקר הרגיש לתנועה של ה-Wii! המשחק ייצא לחנויות בהמשך החודש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

Battlefield: Bad Company

Battlefield היא אחת הסדרות שהפכו את המשחק הקבוצתי לפופולרי מאד ברחבי העולם. המשחק הנוכחי יכלול אלמנטים של משחק קבוצתי אך יתרכז במשחק לשחקן היחיד. הבונוס כאן לעומת המשחקים הקודמים: ניתן להשמיד 90 אחוז מהסביבה. בניינים, חפצים, אנשים, סלעים: אם אפשר לכוון על זה נשק, סביר להניח שאפשר לפוצץ את זה. הטריילר המצוין מתייחס לנקודה הזאת באופן משעשע ומוצלח ביותר. המשחק ייצא ל-PS3 ול-360 מתישהו בשנה הבאה.

Shadowrun

מירוצללים הוא אחד ממשחקי התפקידים הפופולרי ביותר בהיסטוריה, עם ספרים, משחקים ושאר מרצ'נדייזינג. כבר היו שני משחקי וידאו המבוססים על המשחק הוותיק, וכעת הוא מגיע לפלטפורמות המשחקים של מיקרוסופט. מדובר במשחק מרובה שחקנים שמתרחש בעתיד עתיר מפלצות וקסם. הטריילר לא נראה מדהים, אבל בעבור חובבי משחק התפקידים, עדיין מדובר בהזדמנות להחיות את החוויה המשחקית, וההתמקדות במשחק מרובה שחקנים נראית נכונה למשחק כזה. המשחק ייצא ל-360 ולמחשבים אישיים מצוידים בויסטה ביוני 2007.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully