וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Estari DC15

מחשב נייד כגאדג'ט היום? ובכן, כן. זה ייתכן, זה אפשרי... כל עוד הוא בנוי כמו גירסה מוגדלת של נינטנדו DS

מחשב נייד זה דבר נחמד, נחמד מאוד אפילו. אבל בעולם בו כל כך הרבה חברות מתחרות על הכיס שלנו לפטופ צריך להיות די מיוחד בשביל להגיע למדור 'גאדג'ט היום'. ובכן, Estari DC15 הוא כזה – מיוחד, מאוד מאוד מיוחד. האם הוא גם שימושי? את זה כבר אתם תחליטו.

מבחינת המפרט יש כאן מעבד Core Duo של אינטל במהירות 1.83 גיגההרץ, שני גיגהבייט של RAM ויכולת להשתמש בדיסקים קשיחים של עד 100 גיגהבייט. אה, ויש גם מסך מגע של 15 אינץ'. מסכיים, בעצם.

כן, הייחוד של DC15, שמחירו עוד לא ידוע, הוא בכך שבמקום בו בניידים אחרים שוכנת מקלדת, יש לו עוד מסך מגע. למה זה טוב? שאלה טובה. אני מניח שיש מן הנוחות ביכולת להציג על אחד המסכים סרט בזמן שעל המסך השני יש מסמך וורד עליו אתם עובדים תוך כדי צפייה. גם במשחקי אסטרטגיה זה יכול להיות נוח, בשביל להציג מפה על המסך הראשון ואת המאורעות הנקודתיים יותר על המסך השני. אבל בעיקר, זה גימיק מאוד, מאוד נחמד שפותר אתכם גם מהבלבול בשנייה הראשונה בה הוצאתם את המחשב הנייד מהתיק – כאן לא משנה עם איזה צד תפתחו אותו, המקלדת הווירטואלית יכולה להופיע על שני המסכים.

אך אליה וקוץ בה, והקוץ כאן כבד. 5.9 קילוגרמים שוקלת הממותה, שזה אמנם לא 8.3 הקילוגרמים של XPS M2010 (ה-20 מציין את גודל המסך) של חברת דל, אבל עדיין המון, במיוחד כשרואים את המחשבים האולטרה-ניידים של היום. אבל בכל זאת, המגניבות של Estari DC15 מקנה לו מקום בפינה שלנו, אפילו אם אנחנו באמת לא רוצים להיסחב איתו בתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully