וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועה 2.0 כבר אמרנו?

ליאור הנר

8.3.2007 / 11:22

טירוף הווב 2.0 נמשך: סטארט אפ אמריקאי בן חודשיים שמציע עצי שורשים גייס 10 מיליון לפי שווי שוק של 100 מיליון דולר

טירוף הווב 2.0 לא מפסיק. הסטארט אפ האמריקאי הצעיר ג'יני (www.geni.com) שהושק לפני כחודשיים בלבד כבר גייס 10 מיליון דולר לפי שיווי של 100 מיליון דולר. האתר מאפשר למשפחות ליצור עצי שורשים ויזואליים המחברים ביניהן ולהתחבר לרשת חברתית משותפת. בשנים האחרונות הוקמו מספר רב של אתרי רשתות חברתיות קהילתיים, בינהם מיי הריטאג' (www.myheritage.com) ופאמליונס (www.famillions.com) הישראלים.

את הגיוס של ג'יני הובילה קרן צ'רלס ריוור האמריקאית, שהצהירה לאחרונה כי היא מתכננת להשקיע בחברות סטארט אפ באינטרנט בשלבים מוקדמים מאוד. שווי החברה עלה דרמטית לאחר שכבר גייסה 1.5 מיליון דולר ממקורות פרטיים עם הקמתה.

גם מתחרותיה הישראליות של ג'יני הצליחו לגייס סכומי כסף משמעותיים בשנה האחרונה ותחום אתרי הגניאולוגיה כולו מתפתח בצורה משמעותית. במיי הריטאג' הושקעו לפי אתר IVC-Online כ-3 מיליון דולר על ידי אביב רייז, ממייסדי חברת ההימורים המקוונים אמפייר און ליין, ויובל רכבי, ממייסדי BRM.

מיי הריטאג' הוקמה כבר לפני 4 שנים והתמקדה בטכנולוגית זיהוי פנים מתקדמת, שזיכתה אותה בתשומת לב רבה באינטרנט ובכמויות גדולות של משתמשים בעקבות הפצה ויראלית בבלוגים. לעומתה, פאמליונס עדיין לא זכתה לתהודה רחבה וטרם פורסמו שמות המשקיעים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully