וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GDC - מבזק חדשות שני

וורקראפט מוכר המון, פיטר ג'קסון מפתח משחקים עם מיקרוסופט, ויש זוכים בפרסי משחקי השנה

אחרי היום הראשון המאכזב-קמעה והיום השני הבינוני מבחינת חדשות מה-GDC – כנס מפתחי משחקים המתקיים בסן פרנסיסקו, הגיע היום השלישי בשביל להזכיר שגם כנס מפתחים יכול לספק חומר לשתי כתבות חדשותיות. הראשונה בהן – זו שאתם קוראים עכשיו, תתמקד בדברים המעניינים שלא כוללים את חברת סוני, אשר זוכה היום לכתבה חדשותית משלה בעקבות נאומו של פיל האריסון, מנהל חטיבת הבידור האלקטרוני של החברה.

וואו, פשוט וואו!

הידיעה הראשונה מגיעה מענקית ההפצה ויונדי, האנשים שעומדים מאחורי חברות כמו סיירה ובליזארד, ונוגעת ל-World of Warcraft: Burning Crusade, חבילת ההרחבה הראשונה של WoW. לאחר שחבילת ההרחבה נמכרה ב-2.4 מיליון עותקים ב-24 השעות הראשונות מהשקתה – יותר מאשר המכירות של כל משחק מחשב עד היום בחודש הראשון להפצתו, מגיע מספר חדש שמצליח להדהים: לאחר חודש של מכירות עומד מספר העותקים שנמכרו על 3.5 מיליון!

המספר המדהים הזה הגיוני מאוד כשמסתכלים על המספר השני שפרסמה החברה, והוא 8.5 מיליון משתמשים משלמים (המשחק מצריך תשלום חודשי) של World of Warcraft ברחבי העולם כיום, עליה של כחצי מיליון בפחות מחודשיים. והיד, כפי שאומרים, עוד נטויה. כרגע עמלים אנשי בליזארד על תרגום המשחק לסינית, מה שיוביל כנראה לשיאי מכירות חדשים בזמן הקרוב.

הילתו האפיזודית של חובב ההוביטים

פיטר ג'קסון – האיש שכנראה לתמיד ייזכר בתור במאי סדרת הסרטים 'שר הטבעות', אוהב מאוד את סדרת משחקי היילו של חברת באנג'י, וכמוהו עוד המון גיימרים ששיחקו בכותרי הסדרה על גבי המחשב האישי וקונסולת האקס-בוקס. הסרט של 'היילו', אותו היה אמור להפיק נמצא, אמנם, בהקפאה, אך אין זה אומר שג'קסון נוטש את יקום המשחק.

לפני מספר חודשים התבשרנו כי הבמאי המהולל עובד על פרויקט נוסף שקשור להיילו בשביל האקס-בוקס 360, והיום מסתבר שזה לא הקשר היחיד שלו לקונסולת הדור-הבא מבית מיקרוסופט. ג'קסון, כך נאמר באירוע הבלוגרים ב-GDC, עובד כרגע על שתי סדרות אפיזודיות של משחקים, כשאחת מהן קשורה ליקום של 'היילו' והשנייה היא פרויקט חדש לחלוטין. שני הפרויקטים נמצאים כרגע בשלבי פיתוח מוקדמים, ותאריך השקתם טרם נודע.

פרסים לממציאי גלגלי השיניים

במהלך כל כנס חשוב של תעשיית המשחקים נהוג לחלק פרסים למשחקים המצטיינים של שנה שעברה, וה-GDC הוא לא יוצא מהכלל. הטקס השנה כלל שני חלקים, כשבחלק הראשון חולקו פרסים למשחקים קטנים ועצמאיים, ובחלק הראשון למשחקים מאחוריהם עומדות חברות גדולות.

המנצחים הגדולים בתחום המשחקים העצמאיים הם Aquaria שזכה בפרס המשחק הטוב על שם שיימוס מקנאלי והמוד (המרה) של האף-לייף 2 בשם Weekday Warrior אשר זכה בפרס המוד הטוב ביותר.

בתחום המשחקים ה"גדולים" המנצח הגדול של הערב הוא ללא ספק Gears of War של חברת אפיק שיצא בינתיים רק לאקס-בוקס 360. משחק הפעולה העתידני זכה בפרס המשחק הטוב ביותר, פרס על אומנות ויזואלית ועל הטכנולוגיה הטובה ביותר. חוץ ממנו, זכה Okami בפרס עיצוב הדמויות, גיטר הירו קיבל פרס על הצד המוזיקלי, Wii Sports על עיצוב משחק, Twilight Princess על התסריט וחברת Iron Lore שיצרה את משחק הפעולהתפקידים Titan Quest צוינה כאולפן הפיתוח החדש הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully