וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

9.3.2007 / 3:51

חושבים שאפשר להירגע כשהבוס בחו"ל? לא אם יש לו נציג רובוטי על גלגלים עם מסך וידאו ומצלמה

הגגש"ש השבועי שלנו הוא אולי המטריד ביותר מכל המוצרים שסקרנו במסגרת הפינה בחודשים האחרונים. כמו רבים מהגאדג'טים שהופיעו בפינה, אנחנו לא מכתירים אותו לגרוע בגלל חסרונות טכניים. למעשה, הוא נראה ממש מרשים מבחינה טכנולוגית.

אבל אלוהים אדירים, אם היינו עובדים במשרד שבו נסיעות לחו"ל של הבוס הן זמן שבו ניתן להירגע קצת (וכולנו מכירים משרדים כאלה), הדבר הזה היה מונע מאיתנו להירדם בלילות.

מה זה? זה רובוט עם מסך וידאו ומצלמה שמסתובב במשרד על גלגלים, ונשלט מרחוק על ידי הבעלים שלו. המפעיל המרוחק יכול לשלוט בגובה שלו, בזווית הראיה ובעיקר במקומות אליהם הוא הולך.

ואם אתם חושבים שזה שאין לכם רשת אלחוטית במשרד מציל אותכם מצרה גדולה, תחשבו שוב! הרובוט נשלט גם באמצעים סלולריים, כך שהוא עובד כמעט בכל מקום. וברגע שתחנת העגינה שלו ממוקמת במקומה, כל מה שהבעלים צריך לעשות הוא להסיע אותו עליה והוא יתחיל להיטען.

תשמעו, המגמה הזאת של רובוטים עם מצלמות חייבת להיפסק. יש עכשיו שואבקי אבק עם מצלמות ורובוטים שסתם מתגלגלים עם מצלמה.

בוסים יקרים, באשר הם. כשאתם נמצאים בנסיעת העסקים החשובה שלכם בחו"ל, תנו לעובדים שלכם טיפה להירגע! רוצים לבדוק מה קורה? סבבה! תרימו טלפון. תשלחו מייל. צרו קשר במסנג'ר או בסקייפ. אבל למען השם, אל תרגלו אחריהם עם הג'ירפה בעלת הגלגלים ומסך הוידאו. זה יעלה לכם בין 1,800 ל-3000 דולר. ובעיקר: זה מטריד, זה לא נעים, וזה הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully