וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק המשך עם ציפיות בשמיים- וידאודרום

10.3.2007 / 4:01

השבוע בטריילרים: מצעד סדרות, שני משחקי תפקידים מקוונים ומשחק המשך אחד שהציפיות ממנו בשמיים

בכל שבוע עולים בוואלה!VOD טריילרים למשחקים. בכל שבוע אנחנו אוספים את הטריילרים ומספרים קצת על המשחקים שהם מקדמים בפינה שאנחנו מכנים: וידאודרום.

GRAW 2

אחת הדרכים הבטוחות ביותר לדעת שמשחק הוא להיט? כשמתייחסים להמשך שלו בראשי תיבות וכולם יודעים במה מדובר. למי שלא יודע, מדובר ב-Ghost Recon Advanced Warfighter, עוד משחק מבית היוצר (למרות שהוא לא באמת מפתח משחקים) של טום קלאנסי. מדובר בעצם במשחק הרביעי בסדרת Ghost Recon, אבל השני עם תוספת ה-advanced. מדובר במשחק יריות טקטי שיצא כבר בגרסת ה-Xbox 360 ומקבל ביקורות מעולות. גרסאות לפלייסטיישן 3 ולמחשב האישי צפויות לצאת ביוני. הטריילר הזה הוא טריילר ההשקה לגרסת האיקסבוקס, שייצא אקסלוסיבית באתר Gametrailers.com ומוצג אצלנו בפלייר שלהם.

Tabula Rasa

ריצ'רד גאריוט הוא אגדה מהלכת בקרב גיימרים, בזכות סדרת משחקי אולטימה הוותיקה והמהוללת. אולטימה אונליין שלו היה בין משחקי התפקידים המקוונים הראשונים. טאבולה ראסה הוא נסיון נוסף בז'אנר שלא ממש הצליח לתפוס עד כה: משחק תפקידים מקוון מרובה משתתפים שמבוסס על עולם מדע בדיוני. רוב המשחקים המקוונים המצליחים נבנו על עולמות פנטסיה, אבל אם מישהו יידע להצליח בתחום הרי זה גאריוט. המשחק הזה נמצא בפיתוח כבר חמש שנים, ועבר הרבה תהפוכות בדרך. לפי הטריילר יש למה לחכות. המשחק ייצא "מתישהו בשנת 2007" למחשבי חלונות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Hellgate London

כשיוצריו של משחק אומרים שהם רואים בו יורש רוחני לדיאבלו, חובבי משחקים מעלים אוטומטית את הציפיות. כשבראשות החברה שמפתחת אותו נמצאים אנשים שבאו מבליזארד ועבדו על דיאבלו II, הציפיות עולות לגבהים בלתי סבירים. וכשאומרים שזה יהיה משחק יריות ומשחק תפקידים ומשחק מקוון. ושיש בו טמפלרים ומדע בדיוני ופנטסיה ואימה ומפלצות... נו. מה יש לומר? אנחנו ממש רוצים לשחק בו כבר. ההתלהבות קצת יורדת עקב הדיבורים על תשלום חודשי על חלק מהאלמנטים המקוונים של המשחק, אבל הפרטים עוד לא שוחררו ואנחנו מנסים לשמור על אופטימיות. המשחק ייצא לאור בקיץ למחשבי חלונות.

מצעד סדרות

כמו ספרי פנטסיה, גם משחקים הם עולם של סדרות. המצעד הזה, של אתר gametrailers.com, הוא מצעד של עשרת הסדרות המצליחות והגדולות בהיסטוריה של המשחקים שעדיין רלוונטיות לימינו. עם קטעים מהמשחקים השונים בכל סדרה, זהו מצעד ייסודי ומרתק. לצופים ישראליים, הוא עשוי להיראות קצת מוזר, עקב החשיבות הגבוהה שיש למשחקים לפלטפורמות השונות של נינטנדו. אבל זה מצעד גלובלי, ובעולם יש לנינטנדו משקל עצום בהיסטוריה של המשחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully