וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנטק: ירידה בספאם פורנוגרפי

IDG

11.3.2007 / 15:41

אחוז דואר הזבל הפורנוגרפי בפברואר היה הנמוך אי פעם; הספאמרים מתרכזים בנושאים בריאותיים

דו"ח שפירסמה סימנטק מצביע על ירידה בספאם פורנוגרפי, ובמקביל על עלייה בספאם מבוסס תמונות. אחוז דואר הזבל הפורנוגרפי בפברואר היה הנמוך אי פעם; הספאמרים מתרכזים בנושאים בריאותיים.

עוד קובע הדו"ח, שבדומה לתהליך העובר על תוכנות, גם דואר זבל עובר תהליך של לוקליזציה (התאמה לפי אזור גיאוגרפי). הדו"ח מצביע על עלייה בספאם הקשור להימורים במדינות כמו גרמניה, איטליה וצרפת, בעוד בעבר הוא הופץ בעיקר בבריטניה.

על פי סימנטק, ספאם פורנוגרפי היווה רק 3% מתוך הסך הכללי של דואר הזבל שנשלח בחודש שעבר - האחוז הנמוך ביותר מאז ומעולם. בסך הכללי, כ-70% מהודעות האי-מייל שנוטרו על ידי החברה אובחנו כספאם, כאשר מקורה של מחצית מכמות זו היה מצפון אמריקה.

השיפור המתמיד בשיטות לסינון וחסימה של דואר זבל הביאו ספאמרים לשימוש בטכניקות מתוחכמות יותר לחדור לתיבות הדואר. כ-38% מהספאם שנשלח בפברואר הכיל תמונות, מה שהופך הודעות אלה לקשות יותר לזיהוי ע"י תוכנות האבטחה השונות.

סימנטק גם ציינה בדו"ח, שספאמרים נוהגים להשתמש בטקסט הכתוב תוך שהוא מוטה מעט בזווית למטה או למעלה. שיטה זו מקשה על תוכנות המנסות לקרוא את הטקסט המופיע בתמונות, תוך שהן עושות שימוש בטכנולוגיה אוטומטיות לזיהוי תווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully