וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל חטיבת החיפוש של מיקרוסופט עוזב

IDG

13.3.2007 / 13:32

ככל הנראה, כריסטופר פיין עוזב את מיקרוסופט על מנת להקים חברה משל עצמו. הביוגרפיה של פיין מופיעה עדיין באתר מיקרוסופט

במזכר פנימי שהגיע לידי סוכנות הידיעות IDG, מאשר קווין ג'ונסון, נשיא חטיבת שירותים ופלטפורמות (Services and Platforms), שהסמנכ"ל כריסטופר פיין עוזב את מיקרוסופט על מנת להקים חברה משל עצמו. דבר עזיבתו של פיין הופיע כבר בשבוע שעבר בדיווחים שונים, ביניהם של ה"וול סטריט ג'ורנל", אולם מיקרוסופט סירבה לאשר את העניין.

במזכר, הנושא את התאריך של יום שישי האחרון ושנשלח לעובדי מיקרוסופט ביום ראשון, אומר ג'ונסון שהוא עצמו, יחד עם סטיב סינופסקי, סמנכ"ל בכיר של קבוצת ההנדסה ב-Windows, מחפשים כעת מחליף לפיין.

"במהלך ארבע השנים האחרונות, כריסטופר היה מנהיג בלתי נלאה של מאמצי הפיתוח שלנו בתחום החיפוש", כותב סינופסקי במזכר. "במהלך תקופה זו, בנינו מנוע חיפוש ברמה עולמית, והרכבנו צוות מפתחים פנטסטי שמתמקד בתחום מרכזי זה, שהינו בעל חשיבות עליונה למיקרוסופט. אני מודה לכריסטופר על מנהיגותו, ומאחל לו הצלחה בכל שאיפותיו העתידיות".

ג'ונסון מציין שתחום השירותים המקוונים ממשיך להוות מפתח קריטי להצלחה העתידית של מיקרוסופט, והחברה מחוייבת להאצת ההתקדמות בתחום. "אנו צריכים לעבוד קשה על נושא החיפוש, ולבנות פלטפורמת שירותים בכדי לתמוך בכל המשתמשים ברחבי העולם. עלינו ולייצר חווית משתמש נעימה ומשכנעת", כתב ג'ונסון, "אני מלא הערכה לעבודתכם המאומצת והרצופה על אבני הדרך הקרובות במסגרת תוכנית הפיתוח שלנו".

הביוגרפיה של פיין מופיעה עדיין באתר מיקרוסופט, והמזכר של ג'ונסון לא מציין מתי בדיוק הסמנכ"ל, שהיה אחראי על מנוע החיפוש Windows Live, יעזוב את החברה. את תגובת משרד יחסי הציבור של מיקרוסופט בנושא זה לא ניתן היה להשיג עד כה.

נקודה נוספת שאינה ברורה היא האם פיין עוזב את מיקרוסופט מסיבותיו שלו, או האם החברה היא זו שיזמה את המהלך. תהיה הסיבה אשר תהיה, מאז נובמבר 2005 - התאריך שבו שינתה מיקרוסופט את שמו של מנוע החיפוש שלה ל-Windows Live וקידמה מהלך לפיתוח שורה של שירותים מקוונים תחת שם זה על מנת לכבוש חלק משוק הפרסום - הצלחתה מול המתחרה, גוגל, היתה מוגבלת ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully