וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Ondine ESS

כשדניס אמר שגאדג'ט היום שלו הוא ברז, הוא כמעט ופוטר מצוות גאדג'ט היום. אבל מה לעשות, הברז מגניב

קוראים יקרים, גאדג'ט היום שלנו הוא ברז. כן, כן, אנחנו לא מתכוונים לטכנולוגיה חדשה בשם BRZ (ראשי תיבות של Brutal Robotic Zombie?) אלא לדבר כזה שאתם מוצאים בחדרים לא ממש רנדומליים של ביתכם. הברזים, כך מסתבר, התקדמו עם השנים, והיום הם מסוגלים לא רק לתת למים זורמים לעשות את כל הקטע הזה של הזרימה – פעולה מרהיבה, אם חושבים על זה - בביתכם.

קבלו בבקשה את ESS, מערכת טכנולוגית מבית חברת Ondine שהחליטה להפוך את תהליך הרחצה למסובך יותר, אך מגניב יותר מסתם לפתוח ברז. המערכת מורכבת מיחידת בקרה המתחברת לכל הברזים שיש לכם במקלחת וחיישנים שמספקים לה אינפורמציה, ומסוגלת לעשות מספר דברים מגניבים בעזרת החיישנים שלה.

ראשית כל, תוכלו לקבוע בעזרת יחידת הבקרה את הטמפרטורה של המים שיוצאים מראש המקלחת או ברז האמבטיה כך שלא תצטרכו יותר לשחק "חם או קר" עם שסתומי הברזים. אבל זה עוד כלום, אם יש לכם מספר ראשי מקלחת – האחד רגיל והשני עם פונקציות מסאז', למשל, תוכלו לתכנת את יחידת הבקרה לבצע רצף של פעולות כמו הגבהה או הנמכה של טמפרטורה והחלפה בין הראשים כך שתתבצע על ידי לחיצת כפתור. המערכת גם מסוגלת לשלוט במערכת הסטריאו, האור במקלחת ואם תקנו את גרסת האמבטיות היא תדע למלא לכם אמבטיה שלמה או חצי אמבטיה, גם כן בלחיצת כפתור.

החלק העצוב בכל הסיפור הוא המחיר. הערכה עולה 5,100 דולרים. חמשת. אלפים. ומאה. דולרים. וואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully