וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת משחק: סלינקי

הקפיץ שיורד במדרגות מגיע למשחק בסלולר. בדקנו האם כיף לגלגל אותו גם במכשיר הטלפון

כולכם, בוודאי, מכירים צעצוע בשם סלינקי, אפילו אם השם הזה לא אומר לכם כלום. מדובר, בעצם, בקפיץ פלסטי או מתכתי פשוט ודחוס שמסוגל לרדת במדרגות. אם זה עדיין לא אומר לכם כלום, תסתכלו באחת התמונות שמצורפות לביקורת ותבינו על מה אני מדבר.

אז כן, מה הקשר בין סלינקי לוואלה!מחשבים? פשוט מאוד, קיבלנו עותק ביקורת של משחק בשם הזה, המיועד למכשירים סלולריים, ובהיותי חובב גדול של הצעצוע הפיזי, החלטתי לבדוק איך הוא שורד את המעבר לתפקיד הגיבור של משחק וירטואלי.

סלינקי

ההתחלה לא היתה מעודדת במיוחד. על מכשיר הנוקיה 6680 שלי עברה כדקה וחצי מהצגת מסך הטעינה ועד להופעת התפריט הראשי. אולי כדי לפצות על זה, זמני טעינת השלבים עצמם קצרים מאוד, 10 שניות לערך.

אך מה באשר למשחק עצמו? מדובר בפלטפורמר תלת ממדי פשוט בו אתם שולטים על סלינקי שמנסה לרדת מהמדרון בו הוא נמצא אל משבצת הסיום השחורה-לבנה. הכללים הם פשוטים: הליכה במישור מאיטה את הסלינקי עד שהוא נעצר, ירידה במדרגות דווקא מאיצה אותו, אך אם תנסו לפסוח על מדרגה הוא ימות. בשביל לעזור לכם יש כאן משבצות האצה ומשבצות צ'קפוינט שמאפשרות לכם לשמור את ההתקדמות. בשביל להפוך את העניין ליותר מעניין יש גם אויבים שיכולים להרוג אתכם, מטבעות ויהלומים בשביל לאסוף נקודות ומשבצות אש ומים שמצריכות איסוף של חליפת מגן לפני הדריכה עליהן.

בסך הכל, המשחק חמוד מאוד. חמישים השלבים שלו מחולקים ל-5 עולמות שונים כשלכל אחד מהם עיצוב שונה, וכל שלב יכול לגזול כ-5 דקות מזמנכם, אולי אפילו יותר אם הקואורדינציה שלכם לא כל כך טובה או אם השלב ארוך במיוחד. בשום שלב של המשחק לא הרגשתי שהוא באמת קשה, אפילו ילדים קטנים יכולים לשחק בו בלי לזרוק את הטלפון על הרצפה מתסכול, הגרפיקה חלקה ונעימה לעין, המוזיקה חמודה, אפילו אם קצת רפטטיבית.

ובכל זאת, יש כאן כמה בעיות טכניות. אם מקבלים שיחה באמצע המשחק, למשל, אי אפשר לחזור אליו אחר כך וצריך להפעיל אותו מחדש. גם הודעה על ניתוק אוזניית בלוטות' ניתקה לי את המשחק פעם, אפילו שבפעמים אחרות לא הפריעה כלל.

מעבר לזה, לא כולם יאהבו את היותו של המשחק מצועצע מאוד, והאתגר אותו הוא מציב לא יספיק בשביל לעניין חלק מהאנשים. לאחרים הוא יספק שעות של הנאה חמודה וילדותית.

המשחק זמין כרגע ללקוחות אורנג' בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully