וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי שביר

דידי חנוך

15.3.2007 / 15:12

זוכרים את הסרט עם ברוס ויליס על האיש שלא ניתן לפגוע בו? הנה מגיעה גרסת נגן ה-MP3

מערכת וואלה

צילום ועריכה: דניאל יעקובוביץ'

את נגן המוזיקה של חברת Freestyle Audio גיליתי בזמן חיפוש סטנדרטי אחר גאדג'ט היום. הקונספט נשמע מגניב: נגן שאפשר להפיל ושאפשר להרטיב ואפילו לשחות איתו, ושימשיך לנגן. בשיטוט באתר גיליתי שחברה עלומה בשם Layback מפיצה את הנגן בארץ, וכך יצא שמספר שבועות לאחר מכן הופיע Freestyle Audio Player אצלנו במערכת, מוכן לסקירה.

ממשק? מה זה?

קשה לכתוב על הממשק של FA, מכיוון שהממשק מורכב מארבעה כפתורים, וזהו. אין צג (שביר מדי), ואין חיווי חזותי למוזיקה שאתם שומעים. זה לא המכשיר הנוח ביותר בעולם לשימוש: אין הגדרות, אין פלייליסטים, אין שאפל. אבל יש את מה שהבטיחו.

שוחה וקופץ

FA הוא מכשיר מוכוון מטרה באופן מוחלט. הוא נבנה כדי שניתן יהיה לשמוע מוזיקה בעת פעילות גופנים. כמעט כל פעילות גופנית. ריצה, שחיה, צלילה. אם תיפלו, זה לא יזיז לו. אם תפילו אותו, הוא ימשיך לנגן. לא בדקנו איך הוא מגיב כשרכב דורס אותו, אבל יש סיכוי כלשהו שגם אז היה ממשיך לעבוד. הסרטון שלמעלה באמת אומר הכל. ניסינו להרוס אותו בכל אמצעי סביר - פטיש 5 קילו אינו אמצעי סביר - ונכשלנו.

למי זה טוב?

אם אתם רוכשים נגן לנסיעות באוטובוס, אל תקנו את FA. במחיר 800 ש"ח, אתם יכולים לרכוש נגנים נוחים יותר עם נפח גדול בהרבה מחצי הגיגה שלו. אבל אם אתם בעניין של אקסטרים ספורט, או סתם רוכבים הרבה על אפניים בתנאי שטח, יש מצב שהוא מתאים לכם. אם אתם רוצים מכשיר שבו תוכלו פשוט ללחוץ פליי ולשכוח ממנו בעוד המוזיקה מנגנת באוזניים ואתם צוללים במים - לכו על זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עדכון: כן, גם האוזניות עמידות

בתשובה לתגובות לכתבה, חשוב לציין שגם האוזניות של הנגן עמידות במים ובמכות. ליתר דיוק, הנגן מגיע עם שני זוגות אוזניות. זוג אחד הוא די סטנדרטי ודי נוח לשימוש. זוג שני דומה מאד לאוזניות סיליקון בהם משתמשים כנגד רעשים. הזוג השני עמיד בפני מים ובפני זעזועים, ולדברי החברה ניתן גם לצלול איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully