וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

16.3.2007 / 3:44

אנחנו אוהבים גאדג'טים שמשלבים פונקציות שונות במכשיר אחד. אבל עכבר מסאז'? לא מרשים אותנו

אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מ-Convergence, התלכדות המכשירים למכשיר אחד. במקום לסחוב כמה גאדג'טים שעושים דברים שונים, אנחנו רוצים מעט גאדג'טים שעושים הרבה דברים. ובשנים האחרונות הרצון הזה מתגשם יותר ויותר. וזה מגניב. וסבבה. ואחלה. וטוב מאד.

טלפון שהוא גם נגן מוזיקה ומצלמה? נהדר. נגן מולטימדיה שהוא גם דפדפן אינטרנט? מעולה. עכבר שהוא גם מסאז' חשמלי לגב? רגע... מהההה?

קבלו את המוצר בעל השם המסורבל ביותר בעולם: The USB Mouse with Electrical Muscle Stimulation. לא, זה לא תיאור. זה השם של המוצר. קליט, אה?

ומה הוא עושה? או, אנחנו שמחים ששאלתם! מהעכבר יוצא כבל שמתפצל לשני כבלים שבקצוותיהם מדבקות לגב. המדבקות האלה מעבירות זרם חשמלי בכל פעם שתלחצו על הכפתורים הייעודיים בעכבר. הזרם החשמלי אמור לשפר את מצב הגב האומלל שלכם.

אנחנו יודעים שזרם חשמלי קל מעודד זרימת דם, ויש מכשירים מקצועיים המבוססים על עיקרון דומה. ובכל זאת, המכשיר הזה נראה לנו כמו אלתור די מדאיג. מוצר שעולה 50 דולר הוא גם עכבר יחשמל לנו את הגב? במיקומים בגב שאנחנו נקבע (או, מה שעשוי להיות נוח יותר, שייקבעו על ידי מישהו אחר שישים את המדבקות על הגב שלנו)?

לא עדיף להשקיע כסף בכיסא טוב? אפילו כיסא מסאז'? יש הרבה כאלה. הם עולים יותר מחמישים דולר, אבל הם בנויים לעזור לגב שלכם קצת יותר מחשמול אקראי למחצה באמצעות העכבר שלכם.

שלא לדבר על זה שכל פעם שתרצו לקום מהכיסא תצטרכו לקחת את העכבר איתכם, או לטרוח לנתק אותו מהכבלים ואז להסתובב עם כבלים שמגיחים מהגב. לא ממש נוח. או סביר. בשורה התחתונה, ממש לא היינו רוצים להשתמש בעכבר הזה, ולכן הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully