וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייסטיישן 3 בישראל - השבוע

במסיבת עיתונאים שנערכה היום בצהריים, חשפה חברת ישפאר, יבואנית סוני לישראל, את פרטי ההשקה

היום בצהריים הודיעה חברת ישפאר – הנציגה של סוני בישראל, את פרטי ההשקה של קונסולת הפלייסטיישן 3 בישראל. גם כאן, כמו בשאר שטחי PAL (הכוללים 102 מדינות ברחבי אירופה, אפריקה ואסיה), תושק ה-PS3 ביום שישי הקרוב, ה-23 במרץ, רק בגרסתה היקרה והמורכבת יותר. החושקים בגרסה הזולה יותר ייאצלו לקוות שסוני תחליט להשיק גם אותה, אם כי הסיכויים לכך הם מעטים.

על פי תחזיות של סוני, כמיליון יחידות פלייסטיישן 3 תגענה לשטחי ההשקה בזמן ל-23 במרץ. ואמנם, רק כמה אלפי יחידות תמצאנה את דרכן לישראל, כשכולן כבר מוזמנות על ידי המשווקים. אין זה אומר שלא נוכל למצוא קונסולות על מדפי החנויות, אבל כשייגמר המלאי הראשוני ייאלצו הצרכנים לחכות כחודש-חודשיים עד למשלוח הבא.

ועכשיו לפרטים הרלוונטיים לישראל – קונסולת הפלייסטיישן 3 תעלה בחנויות כ-4399 שקלים, כשהיא מגיעה עם בקר אלחוטי אחד, מתאמי חשמל ווידאו, כבל רשת, כבל USB וחוברת הוראות. בקר אלחוטי נוסף יעלה 369 שקלים ושלט רחוק לכונן ה-Blu Ray של הקונסולה 179 שקלים. באשר למשחקים, הם יעלו כ-400 שקלים לכותר.

בנוסף לכותרים אותם ניתן יהיה למצוא בחנויות, תושק במקביל להשקת הקונסולה החדישה גם מערכת מקוונת בשם Playstation Network, שתאפשר קניית משחקים מקוונים, הורדה של דמואים חדשים, צפיה בסרטונים ושימוש ביכולות המקוונות של המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully