וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות בכדורגל ב-PS3 האירופאי

20.3.2007 / 20:23

התפרסמה רשימת התאימות לגרסת PAL של הפלייסטיישן 3, שתשווק גם אצלנו. בעיות תאימות עם PES ו-FIFA

יומיים בלבד נשארו עד להשקת הפלייסטיישן 3 בשטחי PAL, הכוללים את אירופה, אסיה, אפריקה ומזרח התיכון, כשאחת השאלות הגדולות שנשארו היא רשימת התמיכה של הקונסולה במשחקי ה-PS2 הותיק. אם עוד לא שמעתם, גרסת הקונסולה שתושק ביום שישי שונה מהותית מזו שהושקה בסוף השנה הקודמת בארצות הברית וביפן, כשהשינוי הגדול הוא החלפת השבב האחראי על הפעלת משחקי פלייסטיישן 2 בתמיכה מבוססת תוכנה.

על פניו, השינוי נעשה בשביל לצמצם את הפסדי סוני על כל קונסולה שנמכרת, והבשורה שהוא יביא לגיימרים היא מרה, אך בסוני התעקשו להגיד כי כ-1200 כותרי PS2 יוכלו לרוץ על הפלייסטיישן 3 כבר בסוף השבוע, והרשימה היתה אמורה להתפרסם ביום ההשקה. בסופו של דבר, החליטו בחברה לפרסם את רשימת התאימות כבר היום, כנראה בשביל להגדיל את מחזור המכירות שלהם ביום שישי.

מעבר שטחי על הרשימה מעלה כי מרבית הכותרים הגדולים מעידן הפלייסטיישן 2 כן נתמכים על ידי פלייסטיישן 3, אך לא כולם. הבשורה המרה ביותר מכוונת אל חובבי משחקי הכדורגל – כותרי פרו אבולושן ופיפ"א האחרונים יפעלו על הקונסולה החדישה "עם בעיות בולטות לעין". ברשימת תאימות של הקונסולה בגרסתה האמריקאית, לעומת זאת, מופיעים הכותרים כנתמכים ללא בעיות רציניות.

יש לציין כי הרשימה היא ראשונית, והתמיכה צפויה להשתפר בחודשים הקרובים על ידי טלאים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully