וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: iLuv i1055

21.3.2007 / 1:33

למי שמחכה ליום בו אפל יוציאו נגן מולטימדיה עם מסך גדול, הנה גאדג'ט שהופך את האייפוד הנוכחי לכזה

אחת השמועות החוזרות בנוגע לאייפוד היא בואו העתידי של אייפוד וידאו ה"אמיתי". כזה שיהיה לו מסך גדול מספיק כדי לצפות בוידאו בנוחות ובנעימים. סטיב ג'ובס טען בזמנו שהאייפון הוא האייפוד מולטימדיה, אבל כולנו יודעים שזה הייפ. מתישהו, אפל יוציאו נגן מולטימדיה עם מסך גדול ורחב.

אבל בינתיים, במיוחד למי שכבר יש לו אייפוד, הנה פתרון ביניים שעשוי בהחלט לספק את הסחורה. קבלו את iLuv i1055, גאדג'ט שניתן לסלוח לו על השימוש ב-i הקטנה בתחילת השם מכיוון שהוא באמת קשור לאייפוד. ניתן להחביא את האייפוד בחלקו האחורי, ומקדימה לנגן וידאו מהאייפוד על מסך 7 אינץ'.

אבל הנגן של iLuv לא מסתפק בניגוד תכני הוידאו מהאייפוד. הו, לא. יש בו גם כונן DVD שמאפשר לו לנגן סרטי דיוידי ודיסקי מוזיקה ו-MP3.

הנגן מצויד ביציאת S-Video לצפייה בתכני הוידאו של האייפוד בטלויזיה, מטען לרכב ומטען רגיל, ואף רצועה כדי לקשור אותו למשענת כיסא הנהג כך שהיושבים בכיסא האחורי יוכלו להנות מסרט.

הוא מגיע בגרסה שחורה וגרסה לבנה. הסוללה שלו מחזיקה מעמד רק שלוש שעות בניגון וידאו, אבל זה מספיק לרוב הסרטים, וכל התענוג עולה 200 דולרים (לא כולל משלוח וכיו"ב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully