וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנוע החיפוש Live של מיקרוסופט תורגם

ליאור הנר

21.3.2007 / 12:25

ללא הכרזה רשמית החלה מיקרוסופט להפעיל בעברית את Live.com עבור משתמשים מישראל

אתר Live.com של מיקרוסופט, המתחרה בגוגל, תורגם לעברית וזמין כעת לגולשים מישראל. האתר הושק באנגלית כעמוד חיפוש שניתן להתאים באופן אישי בנובמבר 2005. עד כה, האתר הראשי של מיקרוסופט בישראל היה הפורטל MSN ישראל, אתר תוכן הכולל גם שירות דואר רשת בעברית ושירותים נוספים.

האתר המתורגם החדש כולל חיפוש רגיל בלבד, בו התוצאות מיושרות לימין, אך עדיין לא כולל חיפוש תמונות, מפות ומידע נוסף מותאם לישראל, כמו חיפוש בלוחות מודעות ויכולות נוספות. עדיין לא ניתן לבצע בעמוד התאמה אישית ולהוסיף לתוכו תוכן, הוא משמש כאתר חיפוש בלבד ולא כפורטל אישי. לפי הצהרות קודמות של אנשי MSN ומיקרוסופט בישראל, לאחר שהאתר יתורגם במלואו הוא יאפשר התאמה אישית ויכלול תוכן נוסף.

מותג Live הפך בשנה האחרונה לשם הכללי של כל האתרים החדשים מבית מיקרוסופט וכן של תוכנת המסנג'ר הפופולרית של החברה. הגרסא העברית של האתר הושקה ככל הנראה בשל העובדה שהאתר הוא עמוד הבית של משתמשי חלונות ויסטה. בעבר נטען פעמים רבות שאתר MSN מצליח מאוד בשל העובדה שהוא היה עמוד הבית שנטען בעת הפעלת הדפדפן בפעם הראשונה. המהלך של מיקרוסופט מגיע גם לאחר השקת אתר חיפוש חדש של וואלה, המותאם לגולשים ישראלים.

בדיקה ראשונה מראה שהאתר העברי אינו מוצג לגולשים בדפדפן פיירפוקס, המתחרה באינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט.

תגובת MSN ישראל: "השירות נמצא בשלבי בטא וצפויים בו שינויים ותוספות עד להשקתו המלאה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully