וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: PhotoGPS

איפה צולמה התמונה ההיא? אם תחברו למצלמה את PhotoGPS, יהיה קל מאד לבדוק

תסתכלו על אלבום התמונות הדיגיטלי שלכם. אם הוא גדול, מרבית הסיכויים הם שלא תוכלו לשייך לפחות חלק מהתמונות לזמן ומקום המדויקים בהם הן צולמו. מעצבן למדי, במיוחד כשקרובי המשפחה מגיעים ומבקשים מכם להראות להם את כל התמונות מהטיול שהיה לפני שנה – משהו שהבטחתם להם עוד מזמן אבל עד עכשיו לא היתה הזדמנות – ולהסביר מה יש בכל תמונה.

בדיוק בשבילכם מוציאה חברת Jobo את ה-PhotoGPS שלה, מכשיר קטן שמתחבר לתושבת הפלאש של המצלמה (דבר הקיים במרבית המצלמות רפלקס דיגיטליות) וזוכר בשבילכם לא רק את הזמן בו צילמתם תמונה אלא גם את הקואורדינטות שלכם בזמן הצילום.

כשתגיעו הביתה ותעתיקו את התמונות למחשב האישי, תוכלו לחבר אליו גם את ה-PhotoGPS אשר ישתמש בחותמת הזמן הקיימת בקובץ של התמונה, ישווה את החותמת למאגר הנתונים שיש לו ויוסיף לתמונה גם את המידע על המקום בו היא צולמה – מדינה, עיר, רחוב, מיקוד (לא, באמת, זה מה שהם אומרים) ואפילו את המקום המעניין הקרוב ביותר. המידע ייאגר בתוך קובץ התמונה כחלק מנתוני ה-EXIF וניתן יהיה לגשת אליו ולסנן תמונות על פיו בעזרת התוכנות לצפיית תמונות שתומכות בו, ובמלים אחרות מרבית התוכנות הפופולריות כיום.

ה-PhotoGPS יושק בקיץ הקרוב ויעלה 149 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully