וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ החדש של יוסי ורדי: סמנטינט

רפאל פוגל

22.3.2007 / 10:16

החברה תספק לגולשים פלטפורמה לייצור תכני אינטרנט המבוססים על מקורות אינפורמציה אינטרנטיים מרובים

ליוסי ורדי, גורו האינטרנט הישראלי, יש סטארט אפ חדש. הפעם מדובר בחברת סמנטינט, שהוקמה בחשאיות מירבית לפני כמה חדשים על ידי ורדי וטל מוסקל, ונהנית מהשקעת סיד בלעדית של יוסי ורדי.

חברת סמנטינט נמצאת כרגע בתקופה החסויה שלה, ומנהלי החברה אינם מוכנים לספק פרטים על המוצר העתידי שלהם. אך ל-TheMarker נודע כי החברה פועלת בתחום האינטרנט העתידי של הווב הסמנטי ושואפת לספק למפתחי האתרים פלטפורמה חדשה לייצור תכני אינטרנט המבוססים על מקורות אינפורמציה אינטרנטיים מרובים (Mashups).

נראה כי אחד המרכיבים החשובים בפלטפורמה החדשה של סמנטינט הוא יכולתם של הגולשים, שייחשפו למערכת Mashup חדשה, להרחיב אותה כרצונם, ולהביא אותה ליכולות חדשות תוך שילוב של מקורות אינפורמציה חיצונים רבים.

טל מוסקל, מי שפיתח את הטכנולוגיה שמאחורי סמנטינט במשך מספר שנים, פנה לוורדי לשם פתיחת החברה לפני כחצי שנה. הוא מספר שלא התקשה לשכנע את ורדי להשקיע את סכום ההשקעה הראשוני: "הגעתי לוורדי עם משהו שיחסית עובד ויכול להדגים את הרעיון, ושכנעתי אותו די מהר להשקיע בחברה", הוא מספר. כיום מנהל מוסקל צוות של חמישה מפתחים בתל אביב, ואילו טל קינן, שאחראי על הפיתוח העסקי של המוצר ועל הקשר עם המשקיעים העתידיים, מנסה לקדם את סמנטינט בארה"ב.

בקרוב מתעתדת סמנטינט לצאת לסיבוב גיוס ראשון, ולדברי מוסקל עדיין לא החליטו ראשי החברה אם ברצונם לקבל את ההשקעה מקרנות הון הסיכון או ממשקיעים פרטיים. "מרבית הסיכויים שנלך על השקעה מעורבת", הוא אומר. "משהו שכולל גם משקיעים מישראל וגם מחוץ לישראל. ואף ייתכן שנחליט להסתפק במשקיעים פרטיים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully