וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

24.3.2007 / 3:52

הפעם יש לנו בעבורכם אימה, צחוקים והרפתקאות. אי אפשר לומר שהטריילרים שלנו השבוע לא מגוונים

לפעמים יש לנו מקבצים של משחקים דומים, כאן בוידאודרום. ולפעמים הקשר היחיד בין המשחקים עם הטריילרים של השבוע הוא שבכולם ניתן לשחק בפלטפורמה כלשהי. זה המצב השבוע, שבוע בו עלו לוואלה!VOD שלושה טריילרים שונים מאד למשחקים שונים מאד.

Sam & Max 5

לאחר הכשלון של שאר הנסיונות למשחקיות אפיזודית באמצעות סדרת משחקים חודשיים, קצרים וזולים יחסית, טוב לראות את סם ומקס מגיעים כבר לפרק החמישי בסדרה שלהם. למעשה, בכלל טוב לראות את סם ומקס. אנחנו אוהבים את הכלב האלים והארנב הפסיכוטי. הפעם מתמודדים זוג השוטרים להשכיר עם האויבת הקשה ביותר שלהם - רשת האינטרנט. כן, האינטרנט השתלטה על העולם ומנסה להשליט על כולנו מציאות 2.0. האם ארנב וכלב יכולים לעצור אותה? ברור שכן. המשחק יוצא למחשב האישי בסוף החודש.

Clive Barker's Jericho

הניסיון הקודם של יוצר האימה המצליח ליצור משחק זכה לביקורות טובות אך לא צלח מסחרית. אבל מאז Undying עברו כמה שנים, וכעת שב קלייב בארקר עם משחק שעשוי לתרגם את חוויית האימה הצרופה שבה התמחה לפורמט המשחקים באופן שימצא קהל אוהד. או לפחות קהל מבועת. משחקי אימה הצליחו מאד בשנים האחרונות, כש-F.E.A.R היא הדוגמה הבולטת האחרונה ללהיט ענק שבא להפחיד את השחקנים. והטריילר מראה שבארקר לא שכח איך לסקרן ולהפחיד. ג'ריקו הוא משחק פנטסיה אפלה ואימה שמתרחש בעיר מסתורית במדבר והוא יגיע למחשב האישי ולקונסולות הדור השביעי (PS3, Xbox 360) בסתיו הקרוב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Pirates of the Caribbean: At World's End

המשחקים הקודמים שהתבססו על סרטי שודדי הקאריביים לא זכו להצלחה כבירה וגם לא לאהבת המבקרים. אבל מדובר בפרנצ'ייז שמממן את אולפני הקולנוע של דיסני בכוחות עצמו, ומשחק נלווה לסרט הבא היה בלתי נמנע. הטריילר מתמקד בדמות שהביאה את הצופים לאולם הקולנוע: קפטן ג'ק ספארו. אלמלא היה המשחק The Legend of Jack Sparrow אחד הגרועים בשנים האחרונות, זה היה מעודד. אבל אנחנו מנסים לשמור על אופטימיות. אחרי הכל, אנחנו אוהבים את קפטן ג'ק, ומקווים שהמשחק יהיה לפחות סביר. הוא ייצא בקיץ לכל הקונסולות וגם למחשב האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully