וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' משחקים

גיא גרימלנד

25.3.2007 / 11:23

חברת אורנג' משיקה אתר משחקים על בסיס הטכנולוגיה של הסטארט אפ הישראלית Game Array

חברת הסלולר אורנג' השיקה אתר משחקים חדש (www.orange.co.il/mygame), המאפשר למשתמשים, לראשונה בעולם, לערוך משחקים ולשתף את חבריהם. המוצר, אשר פותח על ידי חברת גיים אריי, מאפשר לגולשים ליצור משחקים, לשלב תמונות אישיות ולבצע פעולות קהילתיות כגון שיתוף משחקים והמלצות לחברים.

את המשחקים ניתן יהיה לנסות ללא תשלום באתר החברה או להורידם למכשירים סלולריים תומכים באמצעות מנוע משחקים מתוחכם וקומפקטי. השקת האתר מלווה בתחרות יוצרים, אשר תזכה את עורך המשחק הפופולרי ביותר בקונסלת Wii‏ של נינטנדו.

איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של אורנג', אמרה כי "עם התפתחותו של הדור השלישי, תחום המשחקים הסלולריים תופס תאוצה ומהווה את אחד מערוצי התוכן הסלולרי המובילים. נראה כי קהל היעד, שעד לפני מספר שנים כלל בעיקר בני נוער, התרחב משמעותית וכולל היום משתמשים מבוגרים יותר ואחוז לא קטן של נשים. אחת הסיבות לגידול היא משחקי ה-casual שתופסים תאוצה. משחקים אלו פונים בעיקר לקהל רחב של משתמשים, אשר לא מגדירים את עצמם כ'גיימרים'". עוד הוסיפה בק, כי לא מן הנמנע שבעתיד נציע תגמול ללקוחות וליוצרים אשר ישתמשו באתר לצורך הפצת משחקים.

גיים אריי נוסדה בשנת 2005 על ידי אופיר לייטנר, וגייסה את הסיבוב הראשון שלה מחממת JVP Studio הירושלמית, בה היא פועלת עד היום. מלבד הטכנולוגיה שפיתחה, החברה מציעה סטודיו ליצרני תוכן למשחקים בסלולר. המוצר שפותח על ידי החברה הגיע לגמר תחרות החדשנות של קבוצת אורנג'/פראנס טלקום לאחרונה. לגמר הגיעו חמש חברות שנבחרו מתוך כ-70 חברות מרחבי העולם שניגשו לתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully