וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

26.3.2007 / 11:54

אולי לא שמעתם, אבל השיקו בסוף השבוע קונסולת משחקים כלשהי ברחבי אירופה. בעיקר על PS3, אבל לא רק

פלייסטיישן 3, PS3, הקונסולה החדשה של סוני, נגן בלו-ריי זול – תקראו לו איך שתרצו, אבל המוצר הזה הפך בשבוע האחרון למוחשי מאוד בשביל הגיימרים ברחבי אירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון. בארצנו אמנם לא היתה השקה גרנדיוזית בה נאלצו אנשים לעמוד בתור ימים שלמים, אבל אין זה אומר שבכל שאר שטחי PAL זה לא קרה.

טוב, לא באמת היו שם תורים שהתחילו שבוע לפני ההשקה – אפילו במעצמת גיימרים כמו אנגליה התור החל "רק" 36 שעות לפני תחילת יום שישי, והכל היה נטול אלימות, בניגוד להשקה האמריקאית. טוב, לא לגמרי נטול אלימות, מסתבר שהיה נסיון אחד לשדוד פלייסטיישן 3 ממישהי שרק קנתה אותו בממלכה המאוחדת, אבל האשה הצליחה להדוף את השודד.
אז אילו השקות היו לנו, ומה מיקרוסופט עשתה בשביל לקלקל אותן?

אנגליה

סוני מודעת היטב לתדמית המעורערת שלה. אחרי שהכריחו את הגיימרים האירופאים והאסייתיים (לא כולל יפן) לחכות 4 חודשים למנת הפלייסטיישן 3 שלהם, הם היו צריכים לעשות משהו גדול וחמוד כדי להחזיר את אמון הציבור.

לכן, כל מי שבא להשקה הלונדונית הלילית של הקונסולה החדישה שלהם ורכש יחידה, קיבל מתנה קטנה – טלוויזיית 46 אינץ' ומונית הביתה חינם! כ-250,000 לירות שטרלינג בטלוויזיות ומוניות חולקו ליותר מ-100 אנשים שהחליטו לרכוש את הקונסולה בהשקה הלילית. צנוע, לא?

תגובת מיקרוסופט – לחלק כיסאות לאנשים העומדים בתור לפלייסטיישן 3. נחמד מאוד מצידם, עד שנכנסים לאתר האינטרנט שכתובתו רשומה על כל הכיסאות. ההודעה באתר גורסת: "אקס-בוקס מברכת את הפלייסטיישן 3 לדור החדש. סוני... איחרתם! יחלו המשחקים". נחמד, לא?

צרפת

בפריס אמנם לא חילקו טלוויזיות, אבל ההשקה עדיין היתה עליזה ושמחה. סוני עשו את אירוע המכירות הלילי שלהם על ספינה, ולא מעט אנשים באו.

תגובת מיקרוסופט: להשיט מול הספינה של סוני אחת משלהן עם פוסטר ענק עליה. הכיתוב על הפוסטר – "אקס-בוקס 360 אוהבת אתכם". בנוסף, החליטו היחצ"נים של מיקרוסופט לשלוח לעיתונאים ברחבי אירופה מסרונים ולאחל להם לילה טוב. משעשע, אם כי קצת פתטי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

גרמניה

אני לתומי חשבתי שהטראומה הלאומית הגרמנית דווקא תהפוך אותם לפציפיסטים, אבל לא, ההשקה הכי אלימה נרשמה דווקא בגרמניה. היה שם מישהו שקפץ על האקס-בוקס 360 שלו תוך צעקות "זבל, זבל". פרץ אלימות נוסף נצפה בסניף של רשת האלקטרוניקה Saturn, בו אנשים יכלו לטפס על חומה ולזרוק ממנה את האקס-בוקס 360 שלהם בשביל לקבל פלייסטיישן 3 בחינם. 50 יחידות חולקו ככה.

תגובת מיקרוסופט: אין תגובה. כנראה הם הופנטו על ידי מראה של מישהו שבאמת מעדיף פלייסטיישן 3 על האקס-בוקס 360.

שוויץ:

שום דבר לא קרה. כמו תמיד. אפילו לא פלישה קטנה ללוקסמבורג. הנייטרליות מנצחת כמו תמיד.

אוסטרליה

הכישלון הכי גדול של סוני בהשקת ה-PS3 הוא, ללא ספק, אוסטרליה. בסידני – העיר הגדולה במדינה, עבדו לילות כימים בשביל לארגן מסיבה מגניבה להשקה הלילית. ובכן, מגניב זה היה, אבל לא הרבה אנשים באו לראות את המגניבות. לדברי בלוג הגיימינג הפופולרי Kotaku רק 80 אנשים הגיעו למסיבה, וזה אחרי שבסוני טרחו לשים מחסומי בטחון לקהל העצום לו הם ציפו. עצוב, עצוב.

מי שלא עצוב הם בעלי החנויות באוסטרליה וניו זילנד, שזכו לחוות את התגובה הכי משעשעת של מיקרוסופט להשקת הפלייסטיישן 3, בדמות הפרש המחירים בין שתי הקונסולות... בארגזים של פחיות בירה! את המתנה קיבלו גם עיתונאים ברחבי אירופה, מה שגרם לי להצטער עוד יותר על כך שעדיין אין יבוא רשמי של האקס-בוקס 360 לארץ. מממ, בירה.

בקצרה

חברת מוליו פיתחה משחק פעולה המוני לקהל הסיני. המשחק הפך לפופולרי. אנשים התחילו לשחק באמצעות עותקים פירטיים ולרמות. מוליו נתנה באן ל-120,000 משתמשים. לא משהו חסר תקדים, אפשר אפילו להגיד שזה מאורע די שגרתי בעולם של משחקים המוניים. מה שהופך את כל הנושא למעניין הרבה יותר הוא שהחברה החליטה לתת לאנשים הזדמנות שניה, בתנאי שהם יסכימו לשלם... עם הדם שלהם!

אין סיבה לדאגה, הם לא רוצים את כל הדם אלא רק חצי ליטר. כל מי שהסכים לתרום דם באירוע שהתקיים בעיר נאנג'ינג קיבל את החשבון שלו בחזרה. שחקנים רגילים שעשו זאת קיבלו פטור מהתשלום החודשי. יוזמה מבורכת, אני חייב להגיד. מעניין איך הקהל הישראלי היה מתייחס למשהו כזה.

אלהי הטיזרים

סדרת הפעולה God of War היא אחת מסדרות המשחקים המושקעות ביותר שראתה קונסולת הפלייסטיישן 2 מאז ומעולם. המשחק השני בסדרה הושק לא מזמן, וכבר מתכננת חברת סוני משהו חדש. על פי הדיווחים, מי שהגיע לקומבו של 999,000 נקודות במשחק קיבל כתובת של אתר. באתר, נכון לעכשיו, יש שעון שסופר לאחור. בעוד קצת יותר מ-16 ימים הוא יגיע ל-0. מעניין מה יקרה אז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully