וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: LaptopTablet

הגאדג'ט היומי שלנו נועד לאנשים שרוצים מחשב לוח אבל לא רוצים להחליף את הנייד הנוכחי בשביל זה

מחשבי טאבלט הם גימיק נחמד. בזמן שהסתובבתי עם אחד כזה לא באמת ידעתי מה לעשות איתו חוץ מלכתוב במסיבות עיתונאים ולשחק במשחקי טאבלט, אבל אם אתם מציירים או פשוט שונאים מקלדת זה יכול להיות פתרון ממש חביב. הבעיה היא שלא להרבה אנשים יש מחשבים כאלה, והוספת האפשרות הזו למפרט קיים בדרך כלל מקפיצה את המחיר שלו בהרבה אחוזים.

חברת NAVIsis נחלצה לעזרתם של אנשים שהעדיפו לחסוך כסף ורכשו לפטופ רגיל, ועכשיו מבינים כי מה שחסר להם בחיים זה לא אקווריום עם כריש אלא האפשרות לכתוב דברים על גבי מסך המחשב הנייד. למוצר אותו הציגה החברה קוראים LaptopTablet ומטרתו אחת – להפוך כל לפטופ סטנדרטי לטאבלט משוכלל.

הדבר נעשה בעזרת חיישנים שמתחברים לצד של המסך ולחיבור USB במחשב. בעזרת אותות שהם מקבלים מהעט המיוחד מצליחים החיישנים להבין את מיקומו של העט על המסך ולאפשר הכנסת קלט בלי הצורך במקלדת, כל זה עם משקל זעום של 64 גרם. העט המיוחד, אשר שוקל רק 13 גרם מקבל מתח מסוללת 1.5 וולט קטנה או, אם החלטתם להפוך אותו לחוטי, מיציאת USB במחשב. מעבר לכך, צריך רק תוכנת התקנים בשביל להפעיל את כל העסק. אה, ו-130$ בשביל לקנות את הערכה - סכום לא גבוה במיוחד אם מסתכלים על השיפור באיכות החיים הדיגיטליים של אנשים אשר באמת ישתמשו ב-LaptopTablet.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully