וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי יוטיוב

הדר תדמור

27.3.2007 / 14:25

אתר יוטיוב העניק את פרסי הווידיאו לשנת 2006; הזוכים נבחרו על ידי הגולשים

שנת 2006 היתה ללא ספק השנה של יוטיוב. החברה הפכה לאתר מספר אחת לשיתוף קבצי וידיאו, נמכרה לגוגל בעבור 1.65 מיליארד דולר והעניקה לכל אחד מיוצרי האתר 325 מיליון דולר.

אבל עכשיו יוטיוב החליטה שצריך לתת את הפוקוס ליוצרים באתר, וקברניטי האתר הכריזו על הענקת פרסי הווידיאו של יו טיוב לשנת 2006 ליוצרים הבולטים.

פרסי הווידיאו של יוטיוב 2006 חולקו ל-7 קטגוריות. הסרטון היצירתי, הסרטון המצחיק, הטור האישי הטוב ביותר, הסידרה הטובה, סרטון המוסיקה הטוב ביותר, הסרטון מעורר ההשראה והסרטון החמוד.

את הזוכים בחרה "קהילת יוטיוב", הלא הם הגולשים לאתר.

בפרס הסרטון היצירתי ביותר זכה הסרטון "Here It Goes Again", אשר בו נראים ארבעה גברים רוקדים על הליכונים.

בפרס הסרטון המצחיק זכה הסרט "Smosh Short 2: Stranded", מעיין פרודיה על "אבודים", על בחור אשר נסחף לחוף. הטור האישי הטוב ביותר, "Hotness Prevails /" Worst Video Ever מציג בחור עירום למחצה במדבר במשך שמונה וחצי דקות מול מצלמת האינטרנט שלו.

הסידרה הטובה ביותר, לפי קהילת יוטיוב, היא הסדרה "Ask A Ninja" , המציגה, באופן די מפתיע, בחור בתלבושת נינג'ה שעונה על שאלות. סרטון המוסיקה הטוב ביותר שייך לטרנאומי, עם השיר "אמור שזה אפשרי".

הסרטון מעורר ההשראה הוא קליפ מחווה לאיש שהולך ומציע חיבוקים בחינם לאנשים. ובקטגוריית הסרטון החמוד: הסרט קיווי, על הציפור הניו זילנדית בגרסת אינמציה, והגישה שלה לתעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully