וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

31.3.2007 / 3:50

השבוע בטריילרים, משחקים של שני מותגי על, ומשחק אחד נוסף, שכנראה יהיה טוב בהרבה משניהם

כמו בכל שבוע, גם השבוע עלו טריילרים לוואלה!VOD. השבוע היה שבוע של שמות גדולים וציפיות גבוהות. אם כי, יש לומר, השמות הגדולים הם לא המשחקים מהם יש את הציפיות הגבוהות ביותר. אז מה היה לנו שם?

Spider-Man 3

זהו לא הטריילר הראשון אצלנו למשחק המבוסס על הסרט השלישי בסדרה המצליחה, אבל זה טריילר מגניב לאללה. התמה: שיכרון החושים שתוקף את פיטר פארקר עם השימוש בחליפת Venom, אותה חליפה ש(יש כאן ספוילרון למי שלא יודע כלום על עלילת הסרט)תהפוך בהמשך לאויבת הגדולה שלו. זה אחלה טריילר, כאמור, אבל הציפיות מהמשחק הן למשחק סולידי שבנוי על אותו המנוע של קודמו המוצלח. סביר להניח שאם נהניתם מהקודם, תהנו גם ממנו. ותוכלו לעשות את זה בכל פלטפורמה הידועה לגיימרים במאי הקרוב.

Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

מאז הפעם האחרונה שהעלינו לכאן טריילר של משחק התפקידים מרובה השחקנים המקוון המבוסס על ספריו של טולקין, יצא לנו לשחק קצת בבטא של המשחק. ובכן, לא נפלנו מהכיסא. יש משהו מאד מקסים במשחק בעולם עליו קראנו ושאותו ראינו בסרטים, והעולם מוצג במשחק באופן מוצלח בהחלט. אבל בסה"כ יש כאן גרסה משודרגת של D&D Online החביב של אותם המפתחים, ולא הרבה יותר מכך. המשחק ייצא לשווקים למחשב האישי עוד כחודש.

Bioshock

טריילר קודם של ביושוק זכה בתואר טריילר השנה של 2006, ודי בצדק. המשחק, שנוצר על ידי מפתחי System Shock 2 ושנוצר ברוח המשחק הקלאסי ההוא, הוא אחד המשחקים המסקרנים ביותר של 2007. אחת הסיבות לאופטימיות היא ההבטחה לעלילה מרתקת המתרחשת בעיר תת מימית בשם Rapture שנוסדה כאוטופיה בחזון איין ראנד ושהפכה לעיר מסיוטת עקב "מירוץ חימוש גנטי". אבל מהטריילרים ברור שהעיצוב של Rapture ותושביה הוא הדבר שעשוי להפוך את ביושוק ליורש ראוי ל-SS2 ולמשחק יוצא דופן בכלל. המשחק ייצא ל-Xbox 360 ולמחשבי חלונות באוגוסט השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully