וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה במחיר ה-PSP

הקונסולה הניידת של סוני תוזל על מנת להתחרות בשוק העולמי מול ה-DS של נינטנדו. ההוזלה עוד לא מגיעה אלינו

תקופה קשה עוברת על קונסולת ה-PSP הניידת של סוני. המתחרה הגדולה שלה – Nintendo DS מצליחה הרבה יותר בכל השווקים בהם היא נמצאת, כשהיא נעזרת במחיר נמוך יותר, ספריית משחקים טובה וממשק השליטה אשר כולל מסך מגע. לא מכבר אף הופצו שמועות כי הרשתות הגדולות בארה"ב לוחצות על סוני להוריד את מחיר הקונסולה הניידת מ-200$ ולקרב אותו למחיר של ה-DS אשר עומד על כ-130$ בלבד.

ובכן, לא ברור אם היו לחצים, אבל סוני אכן מורידה את מחיר חבילת הבסיס של הקונסולה הניידת שלה בארצות הברית. החבילה, אשר תעלה כ-170$, כוללת רק את ה-PSP, סוללתו ומטען, בלי משחקים, נרתיק נשיאה או סוללה נוספת. לכל הצוהלים אציין ששינוי בתמחור הקונסולה נוגע אך ורק לארה"ב, ולא אירופה. אם כי, לא מן הנמנע שגם אצלנו המחיר יירד מתישהו, זו רק שאלה של זמן.

השאלה המעניינת היא האם קיצוץ המחיר של ה-PSP מגיע כהקדמה להכרזה על גרסה חדשה ומשופרת של הקונסולה. השמועות על PSP2 קיימות כבר הרבה זמן, אך לפני חודש אישר מנהל חטיבת הבידור האלקטרוני בסניף הבריטי של סוני את פיתוחה של הגרסה החדשה. האישור הזה, אגב, נלקח בחזרה על ידי מנהל יחסי הציבור של החברה יום למחרת בדמות הצהרה על כך ש"לא מתוכננים שינויים מיידיים ל-PSP".

  • עוד באותו נושא:
  • psp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully