וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלול של מוזילה

האנשים מאחורי הדפדפן הפופולרי פיירפוקס רוצים לשלב בדפדפנים שלהם מאפיינים של רשת חברתית

רשתות חברתיות הן העתיד. רשתות חברתיות הן ההווה. רשתות חברתיות לכולם. זהו בערך המוטו של האינטרנט בשנה האחרונה, ועד שהרשתות החברתיות לא יעזבו אותנו לטובת משהו מגניב יותר, נראה עוד כמה וכמה מיזמים בתחום שהופך את הגולשים ליצרני תוכן. המיזם האחרון מגיע מכיוון קצת בלתי צפוי – מוזילה. יצרני פיירפוקס החליטו שהוא צריך להיות יותר מדפדפן פשוט. אז קבלו בבקשה את ה'לול'.

'לול' (Coop) הוא פרויקט הנמצא כרגע בשלבי פיתוח ראשוניים, אשר ישתלב כנראה באחת הגרסאות הבאות של דפדפן הפיירפוקס. הממשק שלו יציג רשימת חברים אנכית שתכלול את התמונה אותה הם שמו ואת התוכן אותו הם רוצים לשתף אתכם. על ידי גרירת דף אל אחת מהקופסאות שבתצוגת המשתמש תוכלו להראות לכל החברים שלכם את האתר המגניב אותו מצאתם, ואילו הם יוכלו להשתמש בפרופיל שלכם גם בשביל גישה אל אתרי התוכן בהם אתם משתתפים.

כך, למשל, יוכלו אנשים אחרים לראות את התמונות האחרונות שהעליתם לפיקאסה, הפוסטים האחרונים שלכם בישראבלוג והסרטונים המביכים החדשים ששמתם ביוטיוב, בעזרת שיוך של דפי RSS אל הפרופיל שלכם ב'לול'. בנוסף, אם אתם רוצים שרק בן אדם אחד יראה את תמונות הזימה שצילמתם, תוכלו לשלוח לו קישור דרך המערכת, הוא יראה שקופסת המשתמש שלכם מהבהבת ויבקש מכולם לצאת מהמשרד לפני שהוא פותח את הקישור.

אין עדיין לוח זמנים ברור להשקת ה'לול', אבל כבר עכשיו קיים משהו דומה בדמות דפדפן ששמו Flock, אשר היווה השראה למתכנתי המערכת החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully