וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

7.4.2007 / 20:49

מלחמה, למה היא טובה? למשחקים, אלא מה? ממלחמה בין גלקטית לקרבות מול מפלצות, הכל בטריילרים

אם יש ז'אנר אחד שחובביו לא יכולים להתלונן שמזניחים אותם הרי שמדובר במשחקי מלחמה. ממיליון וחצי משחקי מלחמת העולם השנייה ועד אינספור משחקים אחרים, נראה שתמיד יש מי שמוכן להרים נשק וירטואלי ולהילחם למען המין האנושי, או המלכה, או האימפריה הקדושה... או סתם כדי להרוג נאצים. כי אין פעילות פופולרית יותר בעולם המשחקים מהריגת נאצים. השבוע יש לנו טריילרים של שלושה משחקי מלחמה ועוד משחק תפקידים מקוון מרובה שחקנים שגם בו אין מחסור באקשן. אז הצטרפו אלינו, לוידאודרום.

Theatre of War

נתחיל באופציה הבנאלית ביותר. כן, זה משחק אסטרטגיה שמתרחש במלחמת העולם השנייה. אנחנו יודעים שאתם המומים. לא צפיתם שיהיה עוד אחד מאלה, נכון? טוב, כנראה שכן צפיתם. אחרי הכל משחק כזה מופיע בערך כל חמש דקות. מה מיוחד במשחק הזה? לא נראה שהרבה, פרט לכך שבין האומות שניתן לשחק יש את הפולנים ואת הצרפתים. אלוהים אדירים. אני מעדיף לשחק בתור הגרמנים מאשר הפולנים או הצרפתים. מה הצרפתים עושים, נכנעים בסצנה הראשונה? אבל לא נורא. שאר המשחקים כנראה יהיו טובים יותר. והטריילר אחלה (בעיקר הפתיח). לאלה שהשורשים הפולניים שלהם מספיק חשובים להם כדי שירצו לשחק במשחק הזה, הוא ייצא לאור בעולם הרחב ב-19 באפריל למחשב האישי.

Mass Effect

ראשית, הקרדיט: מהאנשים שהביאו לכם את Baldur's Gate (הראשון והשני), Neverwinter Nights (הראשון), Knights of the Old Republic (הראשון) ו-Jade Empire (היחיד). במילים אחרים, אנשים שממש ממש ממש טובים בבניית משחקים עם עלילות מצוינות. זהו משחק ראשון בטרילוגיה מתוכננת, ו-BioWare טוענים שהפעם הם לא ינטשו אחרי הפרק הראשון כפי שעשו עם NWN ו-KOTOR . זהו משחק תפקידים עתיר אקשן ל-Xbox 360, שבו האנושות - וחייזרים שונים, ככל הנראה - נלחמת נגד מכונות מפלצתיות. יהיה חם ומגניב. אם כי לא ברור מתי יהיה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Resistance: Fall of Man

הבעיה המרכזית של הפלייסטיישן 3 בשלב הזה של קיומו היא המחסור במשחקים איכותיים. אחד היוצאים מן הכלל בעניין זה הוא Resistance: Fall of Man, משחק יריות בגוף ראשון שבו מלחמת העולם השנייה לא קרתה. במקום זאת, גזע חייזרי מרושע החל לכבוש את העולם. אוי. כבר עדיף נאצים, לא? המשחק כבר גרף לא מעט פרסים כמשחק ההשקה הטוב ביותר של ה-PS3, והוא מגיע אלינו עם הקונסולה החדשה. למה יש לנו כאן טריילר למשחק שכבר קשה לכנות חדש? כי זה טריילר מגניב, וזה טריילר חדש. זה קדימון ההשקה של המשחק לשוק הבריטי.

Gods and Heroes: Rome Rising

משחקי תפקידים מקוונים מרובי שחקנים טובים מתמחים בלהכניס את השחקן לעולם דמיוני רחב ידיים. רומא העתיקה נראית כמו מיקום מוצלח מאד למשחק שכזה. קשה לטעון שמדובר ברומא ההיסטורית, עם מכשפים ומפלצות ואלים, אבל משחק עם מכשפים ומפלצות ואלים הוא אוטומטית משחק מגניב יותר ממשחק בלי מכשפים ומפלצות ואלים. כן. תמיד. תוסיפו מכשפים, מפלצות ואלים לטטריס ותראו איך הוא נהיה מגניב יותר. טוב, אולי לא. אבל זה נראה כמו אחלה משחק. ומכיוון שהמפתחים אחראיים גם למשחק התפקידים המקוון העתידי שיתרחש בעולם של סטאר טרק, מסקרן לראות כמה הם טובים בעניין הזה של משחקי תפקידים מקוונים. הרבה אנשים רוצים לשחק בפדרציה, ומקווים שהחוויה לא תהיה מאעפנה. המשחק הזה ייצא לאור למחשב האישי בקיץ השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully