וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת: God Hand

שי גולדן

10.4.2007 / 3:43

נתנו לשי גולדן משחק מכות ל-PS2, והוא בקושי גמר שליש ממנו. אבל מסתבר שגם משליש משחק יש מסקנות

יד ימין של ג'ין היא נשק יום הדין. תדפקו כמה בומבות לפרצופי זומבי והיא תתעצם, תתנפח, תזהר ואז תכניס את אגרוף המחץ, אגרוף האלוהים לפרצוף התורן. הכל טוב ויפה, כמובן, ואם היו לי שתי ידיים כאלה (למה רק יד ימין? ומה עם איזו סופר קיק מוזהבת?), בכלל הייתי מלך הקטטות בלובי הקאזינו (שם נתקעתי), אבל נתקעתי. פשוט נתקעתי.

לא הועיל שהורדתי את הרמה ל Easy. לא הועיל כשחיפשתי להוריד את הרמה ל Extremely easy. אין רמה כזאת. וככה שהמשכתי לנוע בלולאה שטנית, באותו לובי קאזינו, מחפש גם כיצד להשליך את כספי, וגם, איך לעזאזל עוברים לשלב הבא. ולא אכפת לאף אחד היה, גם כשהתחלתי את המשחק מהתחלה. וגם כשקראתי לעזרת אייל, בני, ה Kick ass האמיתי. נתקעתי.

וזהו, ש God Hand נראה כמו אחלה משחק. אבל אני יכול לדווח רק על שליש, בערך, ממנו, כי רק עד לשם הגעתי. ובשליש הראשון מסופר על ג'ין, מן חצי איש מארינס משוקם, חצי אגרופן להשכרה, שיוצא למסע "כסח להם את הצורה" ברחבי אמריקה. פה הוא בעיירה נטושה, שם הוא באותו קאזינו זכור לשמצה, שם הוא באיזו גותהאם סיטי, מותקף על ידי בריונים חמושים בזרנוגות. והקטע, שבניגוד ל-Tekken, שם אמנות אלימה היא אמנות של ממש – ג'ין שלנו מחזיק בטכניקה הידועה בשמה "קרע לו את הצורה בכל דרך שתבחר". זה לא יפה לעין, זה לא נקי ומדויק, אבל זה אפקטיבי (כשזה פועל). וזה גם מצחיק. כי לג'ין ולדמויות שהוא מכסח יש חוש הומור – חוש הומור ב-Stomping (אם אתה מצליח להכריע יריב, מתאפשר לך לדרוך לו על הענבים עד שהוא צורח ומתפוגג). ויש גם Slap silly, מן סדרת סטירות קטנות לפרצוף, בנוסח הנשים הנבגדות מהסרטים הערביים של ימי שישי המיתולוגיים. כאמור, כל האמצעים כשרים וכל המכות חוקיות – ואם רק לא היה כל-כך קשה לעבור שלב, בכלל היה סבבה.

מכות או פעולה?

אני מניח ש-God Hand לא נכנס לז'אנר הקלאסי של משחקי המכות, כי אם יותר למשחקי הפעולה. כלומר, אלמנט ה Search and destroy פועל פה בגדול. מי שמחפש קרבות אחד על אחד עם זמן קצוב, טורניר וכאלה, שיילך לחפש במקום אחר. פה זה לא Soul callibur ולא Dead or alive. GH הוא משחק של קטטת רחוב ללא אידיאולוגיה. גם אין צורך לחפש רעים או טובים. הנחת היסוד היא שג'ין הוא הטוב וכל מי שנכנס לפריים הוא רע.

הוא קל להתמצאות והג'ויסטיק של ה-PS2 מתיידד אתו מאוד בקלות. אבל כאן לא יעזרו לא Walkthroughs ולא צ'יטים משום סוג. צריך פשוט לכסח בנחישות, ובהחלטיות את כל הנקרה בדרך. יש כאלה שזה קל להם. יש כאלה שניחנו בכושר התמדה ובאצבעות זריזות. אני לא. ולמרות כן, באמת, סבבה של משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully