וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם 360? עוד מעט היילו 3

הנה היא באה, הבטא הרשמית של משחק הדגל של הקונסולה של מיקרוסופט. יפה שיש בטא, אבל איפה הקונסולה?

אלפי גיימרים ברחבי העולם כססו את ציפורניהם בציפייה ליום הזה, ובעוד קצת מחודש הוא יגיע. גרסאת הבטא המקוונת של 'היילו 3' תחל סוף סוף ב-16 במאי, ותמשך עד ה-6 ביוני, ותאפשר לבעלי קונסולת האקס-בוקס 360 הצצה ראשונה אל החידושים בתחום עיצוב השלבים, כלי הנשק, כלי רכב וסוגי משחק.

הבטא אמנם חינמית ולא מוגבלת לארצות מסוימות, אך לא כולם יזכו להשתתף בה. רק האנשים שקנו את אחד מעותקי המשחק 'Crackdown' בהם הייתה הזמנה לבטא, או הוזמנו בעקבות השתתפות בתחרות ה-'Rule of Three', יורשו לגשת ולראות מה נשתנה בהיילו הזה.

למרות שפרטים מעטים מאוד ידועים כרגע על הכותר השלישי בסדרת היילו, הציפיות של חובבי הסדרה מרקיעות שחקים אחרי המשחק השני בסדרה. 'היילו 2' יצא לפני כשנתיים וחצי והפך למשחק הכי פופולרי במערכת האקס-בוקס לייב המקוונת של מיקרוסופט. מיליוני עותקים נמכרו והפופולריות שלו לא קטנה אפילו אחרי שמיקרוסופט השיקה את האקס-בוקס 360 והתחילה להציע משחקים שמיועדים במיוחד לקונסולה החדשה. 'היילו 3' ייצא בסתיו השנה לאקס-בוקס 360. 'היילו 2' יגיע באיחור אופנתי של שנתיים וחצי למחשב האישי בעוד חודש, כשהוא מיועד אך ורק לבעלי מערכת ההפעלה ויסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully