וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: דרובו

למרות השם וההגדרה של החברה שפיתחה אותו, דרובו אינו רובוט. אבל הוא עשוי להיות אמצעי גיבוי יעיל

כוננים קשיחים מתקלקלים. זו עובדת חיים, כמעט כולנו נתקלנו בתופעה ורבים מאיתנו איבדו באחד האירועים האלה חומר חשוב שהיה שמור על הכונן. פתרון אחסון חדש מציע לאנשים הגנה מרבית על התוכן שנמצא אצלם במחשב, והשאלה היחידה היא אם המידע שלכם שווה את הכסף אותו תצטרכו להשקיע.

את Drobo מפרסמים עם הסלוגן "רובוט האחסון הראשון בעולם!", אך הוא נראה יותר כמו תחינת עגינה לאייפוד - קובייה שחורה ומינימליסטית עם מספר נורות על אחת הפאות שלה. בתוך הקוביה אתם שמים עד 3 כוננים קשיחים, מחברים את הכל למחשב דרך USB 2 ומתחילים לעבוד.

מה ש-Drobo עושה דומה מאוד לטכנולוגיית ה-RAID, אשר משתמשת במספר כוננים בשביל לגבות את המידע הנמצא עליהם, אבל המפתחים של הרובוט טוענים כי הוא פועל בצורה אחרת לגמרי. בעיקרון, מתוך שלושה כוננים קשיחים, נפח ששווה לנפחם של שניים מהם יהיה זמין לשימוש שוטף, בעוד השלישי משמש כגיבוי דינמי. ואם אחד מהכוננים כושל, שחזור הנתונים יתחיל ברגע שכונן חדש יוכנס במקומו. העניין הוא שלא צריך להיות איש חומרה בשביל להשתמש בתכונות המתקדמות של הגיבוי, כיוון שהעיקרון המנחה של כל העניין הוא פשטות. מה שכן, כל העניין הזה יקר למדי. 699 דולרים למגשית כוננים זה סכום שרוב המשתמשים עשויים לראות כמופרז. עם זאת, יש לא מעט אנשים – ואולי בעיקר ארגונים וחברות - שיהיו מוכנים לשלם המון כסף כדי להגן על הנתונים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully