וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס חוסמים

הרשת החברתית הפופולרית בעולם חסמה סרטונים שמקורם באתר אחסון המדיה הפופולרי Photobucket

האתר Photobucket הוא אחד מאתרי אחסון המדיה הפופולריים ברשת, כשחוץ מאחסון הוא מציע גם כלים לעריכת תמונות וסרטונים ולהטמעה קלה של המדיה אל תוך מערכות תוכן כמו בלוגים ואתרים אישיים. כל הכלים האלה הופכים את האתר לפופולרי מאוד בקרב גולשי הרשת החברתית מייספייס. אם להאמין למנכ"ל פוטובאקט אלכס וולץ', אחת מכל שתי צפיות בדף מייספייס כוללת תוכן שמקורו ב-Photobucket. ומכיוון שיש בפוטובאקט כ-40 מיליון

משתמשי מייספייס שמאחסנים תמונות בפוטובאקט הופתעו היום בבוקר כשראו כי הרשת החברתית התחילה לחסום את כל הסרטונים שמקורם ב-photobucket, בלי שום אזהרה או מתן סיבה. זוהי לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה, ובדרך כלל לאחר כמה שעות אנו שומעים דיווח שתקלה טכנית גרמה לשיבושים, אם כי מספר אתרים נחסמו בעבר לתמיד בטענה שהיוו מקור להפרות זכויות יוצרים.

מייקל ארינגטון מאתר TechCrunch מעלה את האפשרות כי חסימת Photobucket מגיעה כאיתות מחברת News Corp, בעלי מייספייס לכיוון בעלי אתר האחסון, אשר נמצאים במגעים למכירתו. אנשי פוקס לא רוצים שאתר המזוהה כל כך עם משתמשי האתר שלהם יימכר לאחת המתחרות הישירות של החברה. עם זאת, במייספייס עדיין לא מגיבים על החסימה ויש סיכוי שהסיפור יסתיים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully