וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה ב-GTA IV

11.4.2007 / 18:45

לכל מי שמחכה ל-GTA החדש כמו נרקומן שמחכה למנה, הנה האדולן שלכם: פרטים על המשחק הקרב ובא

רק לפני שבועיים קיבלנו את הקדימון הראשון של Grand Theft Auto IV – אחד מהמשחקים המעטים שמסוגלים לגרום למיליוני גיימרים לפתח רגשות חיבה עזים לפני שהם יודעים עליו משהו, והיום נחשפים פרטים ראשוניים אודות המשחקיות והדמות הראשית בכותר החדש.

עיתון המשחקים Game Informer מפרסם בגיליון החדש שלו כתבת 'בקרוב' של עשרה עמודים, והפרטים העיקריים דלפו לרשת. אז מה יהיה לנו ב-GTA IV? בואו ונראה.

הגיבור הראשי של המשחק הוא מהגר ממזרח אירופה בשם ניקו בליק (Niko Bellic). אני, בתור מהגר ממזרח אירופה, חייב להגיד שהשם הזה נראה לי ממש מוזר, אבל ניחא. ניקו מגיע ל-Liberty City – עיר דמיונית המבוססת על ניו יורק, בשנת 2007, בשביל לחיות את החלום האמריקאי. ניקו מגיע אחרי ששוכנע על ידי בן דודו רומן (עכשיו זה כבר שם נורמלי), ומהתיאור שניתן הוא מזכיר קצת את לאנס מ-Vice City – נחמד אבל מתוסבך ועם הרבה אנשים שרוצים את ראשו. רומן, לעומת זאת, קשוח ועצבני.

כבר תרנו את ליברטי סיטי ב-GTA 3, אך הפעם העיר תהיה גדולה יותר ומפורטת הרבה יותר, כשהמקבילה של פסל החירות בעיר היא פסל האושר. הרובעים של ליברטי סיטי מתבססים על רובעי ניו יורק, כשהשמות הדמיוניים גם הם בעלי קשר כלשהו לשמות האמיתיים. מנהטן – שם אינדיאני שמשמעותו "אי של הרבה גבעות", אשר גם ניתן לשבט שגר על האי, הפך לאלגונקין (שם של שבט אינדיאני נוסף), ברוקלין הפך לברוקר (Broker), וקווינס הפך לדיוקס. מדינת ניו ג'רסי, שחלקה יהיה במשחק, תקרא אלדרניי (Alderney).

עוברי האורח בכותר החדש יהיו הרבה יותר אנושיים. הם יוכלו לשבת על ספסלים ולקרוא, לעשן סיגריות ולהתנהג כמו אנשים אמיתיים, במגבלות של מה שתוכנתו לעשות. הם גם ייראו יותר טוב מבקדימון, אומרים ברוקסטאר. הכל ייראה יותר טוב. הקדימון לא הציג את האיכות האמיתית של הגרפיקה, אלא רק מהווה שלב ביניים. ויחד עם גרפיקה טובה יותר, למשחק לא יהיו זמני טעינה מעבר לטעינה הראשונית, גם כשעוברים מהרחוב אל אחד הבניינים.

הסיפור במשחק יהיה פחות לינארי מאשר במשחקים הקודמים. זה אומר שאתם לא תצטרכו כל הזמן לקבל הוראות מאנשים, וניתן יהיה לקבל מידע על המשימות בדרכים שונות. כיוון שהמשחק מתרחש בהווה ויש טלפונים סלולריים, תוכלו להתקשר לאנשים שנמצאים ברשימת הטלפונים שלכם בכל זמן נתון, אבל לא בטוח שהם יענו.

ועכשיו לחדשות פחות טובות בשביל הגרעין הקשה של חובבי המשחק – אין כלי טיס. יש רק עיר אחת ב-GTA IV, והמפתחים רוצים לעשות את החוויה כמה שיותר ריאליסטית. אפשר גם לשכוח מאמצעי תחבורה אזוטריים כמו תרמילי סילון וחד-אופנים. אבל כן יהיו אופנועים. ובשביל להמתיק את הגלולה המרה, הנה משהו טוב: יהיה משחק מרובה משתתפים! זה לא יהיה משחק המוני, אבל המפתחים מבטיחים משהו מעניין וכיפי שיתאים לרוח של משחק יחיד.

GTA IV מגיע באוקטובר 2007 לקונסולות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3. שתי הגרסאות תהינה זהות, אך אם אתם משחקים על האקס-בוקס 360, תוכלו להוריד תוכן אפיזודי שייצא מדי כמה חודשים. אף אחד עדיין לא מדבר על גרסאת המחשב האישי, אבל הנסיון מראה שהיא תגיע בשלב כלשהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully