וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כדאי להיות גיימר בסין

הממשלה הסינית ממשיכה במלחמתה במשחקי וידאו. עכשיו היא רוצה לדעת כמה זמן הגיימרים משחקים ולהגביל קטינים

אתם לא רוצים להיות גיימרים בסין, באמת שלא. אחרי שהמדינה פתחה מרכז גמילה ממשחקי וידאו בו המתכון להצלחה הוא ייעוץ, תרופות והעברת זרמים חשמליים דרך גופו של המטופל(!), עכשיו מתברר שהאח הגדול רוצה לדעת בדיוק כמה זמן אתם משחקים ובני כמה אתם. עוד לא הגעתם לגיל 18? תוגבלו.

יש כ-18 מיליון גיימרים קטינים בסין, וכל נפש צעירה כזאת מדאיגה מאוד את הממשל, אשר טוען כי 13% מהם מכורים למשחקי מחשב המוניים. בשביל להלחם בתופעה החליטה המדינה לחייב את כל המפעילות של המשחקים ההמוניים לפתח וליישם עד ה-15 ביולי תוכנה אשר תגביל את הנאת הקטינים מהמשחקים ההמוניים. אם הם ישחקו יותר מ-3 שעות ביום, הם יאבדו חצי מהנקודות אותן צברו. אם ישחקו יותר מ-5, יאבדו את כל הנקודות.

אך איך מגלים מי מהגיימרים הוא קטין? פשוט מאוד, מכריחים את כל מי שרוצה להירשם למשחק המוני, לעשות זאת בעזרת שמו המלא ומספר תעודת הזהות שלו! האח הגדול נדיב מאוד, אבל צריך מידע.

כשהאנשים העומדים מאחורי חברות המשחקים בסין נשאלו על ידי סוכנות החדשות הממשלתית מה הם חושבים על הרעיון, ההתלהבות הייתה רבה. "אנשים צעירים הם הלקוחות העתידיים שלנו. אם הם ישחקו בדרך יותר בריאה, יהיו לנו יותר משתמשים לטווח-רחוק" אמר הדובר של חברת Shanda, אחת המפעילות הגדולות של משחקי רשת בסין, והוסיף שהמערכת טובה בשביל הגיימרים, החברות והחברה הסינית כולה. אני בטוח שכשהוא אמר את זה, הוא התעלם מהעובדה שסין היא מדינה טוטליטרית, ואמר את מה שבאמת היה על ליבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully