וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

13.4.2007 / 1:52

יש המון מוצרים נלווים לאייפוד בעולם. וחלקם מגניבים. אבל השבוע נתקלנו במוצר מצער במיוחד

אנחנו לא מתים על העובדה שכדי להשוות את היכולות של האייפוד לאלו של הנגנים המתחרים, צריך לקנות לו מוצרים משלימים. אבל תעשיית המוצרים המשלימים לאייפוד מכילה אינספור מוצרים, שרבים מהם מציעים יכולות שאין לאף נגן. זה עולה עוד כסף, כמובן, אבל זה חלק ממה שהופך את האייפוד למוצר מצליח כל כך.

עם זאת, לפעמים יוצאים לעולם מוצרים שגורמים לנו פשוט להיאנח בעצב ולתהות לעצמנו מה הם חשבו לעזאזל?

מוצר כזה הוא ה-iWalk, אוזניות ענקיות לאייפוד נאנו שמכילות כיס לנגן עצמו. כי כשקונים נגן שחלק משמעותי מהפופולריות שלו נובע מהעובדה שהוא קטן ודק וסקסי, אין כמו אוזניות ענק מכוערות כדי להפוך אותו למושך יותר.

מי בדיוק קהל היעד של המוצר הזה? אנשים שאין להם כיסים יכולים לשים את הנגן על נרתיק רצועה שמתלבש על הזרוע. אנשים שסובלים מפוביה מכבלים יכולים לרכוש משדר ואוזניות אלחוטיות - שכוללות שליטה מלאה בנגן - במחיר שלא עולה בהרבה על 60 הדולרים שעולה התפלצת הזאת.

מה שממש גזר את גורלו של המוצר הזה כגגש"ש הוא שמו המפגר. iWalk? אם זה iWalk, מה זה אייפוד בלי אוזניות ענק מסורבלות? iFly? אמנם יש הצדקה ל-i הקטנה בתחילת השם (כזכור, זאת מתקבלת ללא קריאות בוז אך ורק במוצרים שקשורים ישירות לאייפוד) , אבל אין הצדקה לשאר השם.

בקיצור יש לנו מוצר שהקונספט מאחוריו גרוע, שהביצוע שלו מכוער, שהשם שלו דבילי, ושהמחיר שלו קרוב למחיר מוצרים שעושים את מה שהוא אמור לעשות באופן מוצלח לאין שיעור. ומה כל הדברים האלה נותנים לנו? את הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully