וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

14.4.2007 / 16:54

שבעה טריילרים בוידאודרום השבוע, אבל אנחנו יודעים מה מעניין אתכם. קוראים לה לארה. לארה קרופט

בכל שבוע עולים טריילרים למשחקים אצלנו בוואלה!VOD. בדרך כלל עולים שלושה-ארבעה טריילרים, אבל השבוע היה שבוע עמוס במיוחד, עם שבעה טריילרים במגוון ז'אנרים, תחומים ופורמטים. יש לנו משחקים לא ידועים, המשכים שרבים מצפים להם ועיבוד מחודש אחד. אז מה יהיה לנו שם? נתחיל מהקל ונתקדם אל הכבד.

Enhanted Arms

קשה לכנות את Enchanted Arms משחק חדש, שכן הוא ייצא לאיקסבוקס 360 כבר בשנה שעברה. אבל עכשיו הוא יוצא לפלייסטיישן 3 באירופה וארצות הברית, והגרסה החדשה מרהיבה חזותית למרות שהיא לא ממש גורפת את אהדת המבקרים. הגרסה המקורית לאיקסבוקס זכתה לביקורות מעורבות מאד, משבחים לממטרי בוז, ונראה שגם הנאתכם מהגרסה הנוכחית תלויה בעיקר בכמה אתם אוהבים משחקי תפקידים בקונסולות.

World in Conflict

ב-1989 האמיתית, ברה"מ התמוטטה כלכלית. בגרסה שבמשחק הזה, היא גם היתה על סף התמוטטות, אבל במקום להתפרק, היא פצחה במלחמת עולם שלישית. בטריילר הזה רואים את התוצאה: היום של הפצצה. איך נראית הפצצה האטומית בטריילר של משחק? אסתטית להפליא, יש לציין. המשחק ייצא לשוק בספטמבר השנה למחשב האישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

Oniblade

אנחנו לא יודעים כמעט כלום על המשחק הזה, שצפוי לצאת "מתישהו" למחשב האישי. אז למה יש כאן טריילר שלו? כי אנחנו אנשים פשוטים. תנו לנו בחורה עם קוקיות ושתי חרבות שרוצחת מפלצות בקצב של עשר בשנייה, וסביר להניח שנהיה מרוצים. ומכיוון שזה בדיוק מה שהטריילר הזה, שמורכב אך ורק מגיימפליי של המשחק, נותן, העלינו את המשחק בשמחה.

Manhunt 2

כשמשחק הוא נושא להצעות חוק עוד לפני שהוא יוצא לשוק, אפשר לדעת שני דברים: הוא כנראה יהיה אלים מאד, וג'ק תומפסון עדיין דביל. מאנהאנט הראשון היה אחד המשחקים האלימים ביותר בכל הזמנים. ההמשך צפוי להיות אלים באותה המידה כששחקנים יתבקשו לשחק אדם שנמלט מניסוי אכזרי שהותיר אותו מעורער בנפשו. המשחק ייצא בקיץ לפלייסטיישן, PSP וה-Wii.

Lord of the Rings Online

משחק התפקידים מרובה השחקנים המקוון שמתרחש בארץ התיכונה נמצא ממש מעבר לפינה. זה לא בדיוק טריילר כי אם פרסומת טלויזיונית שקוראת לצופים לעבור לגור בארצות בהן התרחשו הספרים והסרטים הפופולריים. אנחנו לא התלהבנו מהבטא של המשחק, אבל הפרסומת הזאת הצליחה למשוך בנימי נפשנו.

Halo 3

הוא מגיע לפלטפורמה שלא משווקת עדיין בארץ באופן רשמי, אבל זה כמעט ולא משנה כי זה עדיין עשוי להיות המשחק הגדול ביותר של 2007. היילו 3, החלק השלישי בפרנצ'ייז שהפך את האיקסבוקס 360 למתחרה לגיטימית על כתר הקונסולות העולמי, עומד להגיע בסתיו, והטריילר הזה מספק הצצה למצב המולטיפלייר שלו. איך ייראה משחק מרובה שחקנים באנומליה הגלקטית ששמה Halo? מצוין, כמובן. שיביאו כבר את הקונסולה!

Tomb Raider: Anniversary

לפני עשר שנים הפכה לארה קרופט לגיבורה הפופולרית ביותר בהיסטוריה של משחקי הוידאו. עכשיו היא חוזרת בגרסה משודרגת ומשופרת של המשחק המקורי שהפך אותה לכוכבת על שראויה לגילום קולנועי בידי אנג'לינה ג'ולי. המשחק צפוי לכלול פחות או יותר את אותן הרפתקאות מאז, אבל עם המנוע הגרפי עליו נבנה המשחק האחרון בסדרה. יהיה לוהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully