וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

XP תרד מהמדפים בינואר 2008

סוכנויות הידיעות

15.4.2007 / 11:25

מערכת ההפעלה חלונות XP תפסיק להימכר ביחד עם מחשבים חדשים החל מינואר 2008, כך הודיעה מיקרוסופט

מיקרוסופט תפסיק למכור את מערכת ההפעלה הפופולרית, על אך שמחקרים מראים שהצרכנים קיבלו את מערכת ההפעלה החדשה, חלונות ויסטה, באופן די צונן.

לפי מיקרוסופט, כל הגירסאות של מערכת ההפעלה חלונות XP, גם אלה אשר נוצרו במיוחד למערכת בידור ביתית (הכוללת מחשב, טלוויזיה, משחקי וידיאו ועוד) ואלה שנוצרו במיוחד למחשבי כף יד, יושפעו מההחלטה.

רוברט אפשטיין, דובר מיקרוסופט באירופה, אמר לאתר האינטרנט של רשת BBC כי יצרניות מחשבים יוכלו לרכוש את מערכת ההפעלה חלונות XP עד שנת 2009, אם לא יקנו אותה דרך מיקרוסופט, אלא דרך גורם שלישי.

חברת המחקר האמריקאית האריס אינטראקטיב מצאה כי רק כ-10% מכלל הנשאלים הודיעו כי הם מתכננים לשדרג את מערכת ההפעלה שלהם למיקרוסופט ויסטה בעתיד הקרוב. לפי המחקר, מתוך 2,223 נשאלים בארה"ב, 87% אמרו כי הם שמעו על מערכת ההפעלה חלונות ויסטה, אבל רק 12% אמרו כי ישדרגו לויסטה בקרוב.

למרות שהמחקר מצא כי ישנם כמה צרכנים אשר דחו את רכישת המחשב האישי שלהם ליציאת מערכת ההפעלה חלונות ויסטה, 60% מהנשאלים ענו כי הופעת מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט לא השפיעה עליהם. בנוסף, 79% מהנשאלים ענו כי בביתם הם משתמשים במערכת ההפעלה חלונות XP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully