וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מתרחקת מטלפונים זולים

15.4.2007 / 15:42

ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית לא מעוניינת להתחרות מול נוקיה בטווח הזול של השוק הסלולרי

חברת סמסונג תהיה בררנית מאד בבחירת שווקים חדשים לטלפונים הניידים שלה ולא תתמודד מול מובילת השוק נוקיה בדגמים הזולים ביותר, כך אמר מנכ"ל החברה יון ג'ונג-יונג בראיון שנערך ביום ראשון השבוע.

"נוקיה חזקה מאד כיצרנית של טלפונים זולים. אנחנו לא יכולים להתחרות בה בדגמים האלה. זאת הסיבה שאנו בררנים מאד", אמר יון לעיתון הפיני הלסינגין סנומט.

הוא אמר שהחברה הדרום קוריאנית, יצרנית הסלולר השלישית בגודלה בעולם, בוחרת רק בשווקים ומקטעי שוק בהם הם חושבים שיש לחברה מקום להצליח.

המתמקדות בטלפונים זולים לא תתאים לתדמית המותג, אבל יון אמר שלאור התחזיות ששווקים מתפתחים יהוו 60 עד 70 אחוז מהשוק העולמי , סמסונג לא יכולה להתעלם מהם.

"אנחנו מכוונים לארצות האלה עם מוצרים בקצה העליון של הטווח הזול", אמר לעיתון, כשהתייחס ל"גרסאות יוקרה" של דגמים זולים.

יון אמר שנוקיה ומוטורולה מרוויחות מהיקף המכירות הגדול שלהם שמאפשר להן לייצר כמויות אדירות מכל דגם. אבל לסמסונג יש ייתרון בכך שהיא מייצרת את המסכים והזיכרונות של המכשירים שלה, וכך לא מפסידה רווחים לקבלני משנה.

סמסונג דיווחה ביום שישי שמכרה 34.8 מיליון טלפונים ניידים ברבעון הראשון, הודות למכירות חזקות של דגמים זולים בסין ובשווקים חדשים אחרים. שולי הרווח שלה בשוק הסלולרי עלו ל-13 אחוז מ-7 אחוז ברבעון הרביעי, למרות שהמחיל הממוצע ירד ב-8 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully