וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

בעולם המשחקים השבוע: צעירים קונים פחות משחקים למבוגרים, לבקר של Xbox צמחה מקלדת, ועוד

אחרי שבשבוע שעבר כתבתי כאן על שני סקרים שנוגעים בעולם משחקי הווידאו, שחררה השבוע ה-FTC - הוועדה הפדרלית למסחר של ארצות הברית דו"ח חדש שבודק את המצב של תעשיית המשחקים.

היה זה דו"ח מעורב, עם הרבה מאוד תשבחות ולא מעט ביקורת, כשהדברים החיוביים ביותר שמצאו את דרכם למסמך נוגעים ליכולת של התעשייה להגביל מכירה לקטינים של משחקי מחשב המדורגים "למבוגרים בלבד". אם בשנת 2001 כ-78% מהקטינים הצליחו לרכוש את המשחקים ה"מבוגרים" ה, בשנת 2006 ירד המספר הזה ל-42%. באף תעשייה בידורית אחרת לא היה שינוי דרסטי כל כך.

עם זאת, מציינת הועדה כי בתחום האינטרנט נחשפים יותר מדי קטינים לפרסומות של משחקים אשר לא מתאימים להם, ובתחום הסלולר מעט מאוד כותרים מבקשים מה-ESRB – הגוף המדרג את המשחקים בארצות הברית, לקבל דירוג.

החלק המעניין ביותר בדו"ח הוא לא המסמך עצמו, אלא התגובה אליו. הבלוג הפופולרי Gamepolitics עלה על כך שהרבה מאוד מערכות עיתונאיות סיקרו את הדו"ח, וכולם זיקקו מהמסקנות את הכותרות שהתאימו להם, ולא בהכרח כאלה המשקפות את הדעה הכללית של הועדה.

המדיה המיינסטרימית הלכה על הניסיון לזעזע, עם כותרות דוגמת "FTC טוענת כי הגבלות על התוכן לא מספיקות" בלוס אנג'לס טיימס, "דו"ח טוען כי צעירים קונים משחקים וסרטים אלימים" בניו יורק טיימס ו-"FTC: אלימות עדיין משווקת לבני נוער" בהוליווד רפורטר.

מנגד, עמדו להם אתרי האינטרנט שעוסקים במשחקים וטכנולוגיה, עם כותרות כמו "FTC: שיטור-עצמי של תעשיית המשחקים משתפר" בגיימספוט, "FTC: מכירות משחקים מוסדרות טוב יותר מאלה של מוזיקה וסרטים" ב-Ars Technica ו-"דוח של FTC משבח ומפליק לתעשיית המשחקים" ב-Gamepolitics עצמו.

הרבה לחצנים בבקר החדש, לא?

אחת התוספות החדשות למערכת ה'לייב' של האקס-בוקס 360 הולכת לכלול את גרסת האקס-בוקס של תוכנת המסנג'ר, אשר תאפשר לבעלי הקונסולה החדשה לתקשר עם חבריהם בעלי המחשב האישי. איך זה הולך לעבוד? עם מקלדת, כמובן.

הרבה מאוד זמן הסתובבו ברשת שמועות על תוספת לבקר ה-360 אשר תוסיף לו מקלדת מלאה, באמצעותה יוכלו השחקנים גם להתכתב במהלך המשחק ולא רק לדבר. עכשיו זה רשמי, התוסף החדש נקרא TID (Text Input Device), והוא יתחיל להיות משווק בקיץ הקרוב, כשהמחיר עדיין לא ידוע. המקלדת המיניאטורית הזאת פשוט מתחברת לבקר ה-360 כשהיא עוטפת את הצד התחתון של הידיות ומוסיפה לבקר 47 כפתורים של מקלדת qwerty מלאה.

על פניו נראה הרעיון כמשהו מעניין מאוד. אמנם פגשנו כבר מקלדות שהתחברו לקונסולות, אך בדורות האחרונים הן היו מצרך נדיר מאוד. השאלה היא כיצד תקבל הקהילה את המוצר החדש – האם הוא בעיקר יעזור לאנשים שמדברים באנגלית עם מבטא כבד להתכתב עם חבריהם למשחק, או שמא ישמש ככלי מלחמתי בידיהם של עברייני מקלדת צעירים שלא מסתפקים בצרחות איומות כשהם משחקים בהיילו 2, אלא רוצים גם לכתוב משהו.

קצרים

נינטנדו ערכה תצוגת אופנה בחנות הרשמית של החברה בניו יורק, שטיח כניסה חדש יסביר לגיימרים שהם לא רצויים בבית ומישהי הכניסה מחשב שלם אל תוך פוחלץ של בונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully