וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו מרחיבה את רשת הפרסום באתרי עיתונים

רויטרס

17.4.2007 / 10:35

הרשת של יאהו כוללת יותר מ-264 עיתונים ב-44 מדינות בארה"ב, עם 50 מיליון גולשים בחודש

יאהו דיווחה ביום שני כי הרחיבה את השותפות המקוונת שלה עם אתרי העיתונים האמריקאים, ותכלול מעתה גם את עיתוני המו"לית מקלאצ'י. העיתונים מקווים כי השותפות, הכוללת יותר מ-264 עיתונים, תגדיל את הכנסותיהם מפרסום מקוון, כיוון שהיא מגיעה לקהל רחב יותר באמצעות רשת אתרי העיתונים. יאהו והעיתונים יחלקו את הכנסותיהם מפרסום מקוון, אך לא דיווחו על אופן חלוקת ההכנסות.

עם זאת, המו"ליות טריביון וגאנט - מהגדולות בארה"ב - החליטו שלא להצטרף לשותפות זו. חברות אלו, המוציאות לאור את "לוס אנג'לס טיימס" ו"יו.אס.איי טודיי", בין היתר, אמרו לרויטרס כי הן עובדות על רשת פרסום משלהן.

יאהו אמרה כי היא מעוניינת בדריסת רגל משמעותית יותר בשוק הפרסום המקומי, באמצעות קשרים טובים יותר עם תעשיית העיתונים. בפני יאהו תחרות קשה מצד מובילת שוק מנועי החיפוש גוגל. העיתונים מעוניינים לנצל כמה שיותר הזדמנויות באינטרנט על רקע הירידה בתפוצת העיתונים, וכפועל יוצא גם בהכנסות מפרסום, בשל תחרות מאמצעי מדיה אחרים.

השותפות של יאהו כוללת עיתונים ב-44 מדינות בארה"ב, ביניהם "מיאמי הראלד" ו"סן פרנסיסקו כרוניקל" של הרסט. ב-18 החודשים הבאים, העיתונים יוסיפו את טכנולוגיות הפרסום של יאהו לאתריהם, שיחדיו מונים יותר מ-50 מיליון משתמשים בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully