וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP מגבירים נוכחות בארץ

מחשבים שולחניים ממותגים, טלפונים ניידים וציוד היקפי מגדילים את הנוכחות של חברת המחשבים הענקית בישראל

השם HP לא זר לצרכן הישראלי. ציוד היקפי ומחשבי כף יד שלה נמכרים בחנויות המחשבים כבר שנים רבות, והמחשבים הניידים אותם היא מייצרת תופסים נתח שוק ניכר. אך החל ממחר, תציע החברה למשתמש הביתי גם מחשבים שולחניים נייחים במספר דגמים.

ההיסטוריה של מחשבים נייחים מבית חברות גדולות בישראל עגומה למדי. חברות כמו Packard Bell ו-Newron ניסו בעבר להגיע לצרכנים, ונחלו כשלון מרהיב בגלל איכות ירודה ושירות גרוע. ב-HP זוכרים את כל זה, ומבטיחים כי הפעם המצב יהיה שונה.

על השולחן

כצעד ראשון יגיעו לארץ חמישה דגמים של מחשבים מסדרת Pavilion a600 המותאמת לשוק הביתי. המפרטים שלהם ישקפו דרגות שונות של עצמה ומחיר – מ-2,799 לדגם הבסיסי ועד 4,599 לדגם המתקדם, כשבכל שלושה חודשים הולכים אנשי החברה בישראל לבדוק את המגמות החדשות בשוק שלנו ולעדכן את המפרטים בהתאם.

בנוסף, כל המארזים החדשים מעוצבים בסגנון לא צעקני אך חביב, וכוללים גם קורא כרטיסים מובנה ומקום מיוחד להכנסת כונן קשיח נייד של HP הפועל בטכנולוגיית USB2.

ב-HP גם מודעים לתדמית המאוד בעייתית של השירות שלהם, ובמסיבת העיתונאים שהתקיימה היום התייחסו בכירי החברה בהרחבה לנושא הזה. לטענתם, בשנה וחצי האחרונות חלה מהפכה במרכזי השירות של החברה, אשר הפכה את התהליך ליעיל יותר וידידותי הרבה יותר למשתמש.

המחשבים החדשים, אשר יורכבו בצ'כיה ויעברו בדיקת איכות מחמירה טרם הגעתם לארץ, ישווקו עם שנת אחריות של HP, כשהלקוח יוכל לבחור ולהאריך את האחריות לשלוש שנים במחיר שטרם ננקב. חשוב לציין שלמרות העובדה כי הוספת רכיבים שלא שווקו דרך החברה לא תפגום באחריות הכללית, החלקים אותם תוסיפו לא יזכו לטיפול שכזה, מה שהגיוני למדי.

נוספים

מעבר למחשבים עצמם, ישווקו גם מסכים דקים חדשים בגדלים של 17', 19', 20' ו-22', ובעתיד יצטרפו אליהם גם מסכי 24' ו-30'. בנוסף, יש גם מסך מיוחד בגודל 37' עם יחס ניגודיות של 1:2000 ותמיכה ברזולוציות של הפרדה גבוהה, אך זה כבר מוצר לאנשים עם ארנק מאוד גדול.

עוד מוצר כזה הוא Touch Smart, תחנת עבודה המורכבת ממסך מגע בגודל 19' עם מפרט מחשב שלם שמתחבא בבסיס המסך. המפרט כולל גם מערכת שמע וטיונר טלוויזיה.

אם זה לא מספיק, HP גם נכנסת לתחום הסלולר עם הטלפון HP iPAQ 514 העתיד להגיע בהמשך השנה. מעבר למערכת ההפעלה Windows Mobile 6, הוא יכלול גם אפשרות לשליטה קולית על מרבית התכונות של המכשיר ותמיכה בתשתית ה-VoIP

פונים למיינסטרים

עכשיו מעט פרשנות. הצעד הזה של HP נראה, על פניו, מאוד נועז. שוק המחשבים הביתיים לא נמצא בשיאו, והניידים כל הזמן נוגסים בחלק מהעוגה שעוד נשאר. עם זאת, יש לחברה הזאת רשת ענפה מספיק של משווקים בשביל להצליח ולמכור את מחשביהם לצרכן הפשוט, שרוצה לקנות קופסה ולדעת שהיא עובדת. כל עוד השירות לא יאכזב, הבדלי המחיר אולי יצדיקו את הידיעה שהחברה ממנה קניתם לא עומדת להיעלם בין לילה.

לצרכן המתקדם יותר, לעומת זאת, החברה אפילו לא מנסה לפנות בינתיים. המפרטים שלה לא יתאימו למשתמשים כבדים שרוצים לקבוע את כל המפרט בעצמם – דבר אותו HP עדיין לא מציעה ללקוחות. אם וכשתהיה אפשרות כזאת, או אם יחליטו קברניטי הסניף הישראלי להביא אלינו גם מחשבי משחק של המותג VoodooPC, אפשר יהיה לדבר על הרלוונטיות שלהם גם בשביל הצרכן המומחה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully