וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק האקשן היפה בעולם- וידאודרום

21.4.2007 / 15:09

השבוע בטריילרים: משחק האקשן היפה בעולם, נינג'ות קטלניות, החיים כאדון הרשע העולמי ושוב ספיידרמן

השבוע יש לנו וידאודרום די מרושע. בשלושה מתוך ארבעת המשחקים, תוכלו לשחק דמויות שקשה לכנות "טובות". קשה לכנות אותן כך בעיקר מכיוון שהן מאד רעות. באחד המשחקים לקחו את הרעיון לקיצוניות, אבל בשלושתם הרשע נמצא בבסיס האקשן.

ספיידרמן 3 - ספיידי נגד איש החול

הטריילר הזה מתמקד בספיידרמן בחליפה השחורה - והמרושעת, שגורמת לו להיות אגרסיבי ואלים יותר - נגד איש החול. מהרכבת התחתית ועד רחובות ניו יורק, גיבורנו הידידותי והחביב לא מתנהג באופן שלמדנו להכיר. למה? תראו בסרט ובמשחק. פרט לכך, אין הרבה מה לומר. זה לא הטריילר הראשון למשחק שראיתם, ואולי לא האחרון. כזכור, המשחק ייצא בקיץ לכל הפורמטים שניתן להעלות על הדעת.

Tenchu Z

המשחק השמיני בסדרת Tenchu ממשיך במסורת ארוכת השנים של הנינג'ות הממומחשבות. תתגנבו, תגיעו ליעד, תרצחו מישהו. ועוד מישהו. ועוד כמה. לא קל להיות נינג'ה, אבל במשחק החדש תוכלו למצוא חברים לכך. באמצעות Xbox Live, תוכלו לשתף פעולה עם עד שלושה שחקנים נוספים במשימות ההתנקשות שלכם. המשחק יהיה זמין מחוץ ליפן במאי הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Overlord

בשני המשחקים הקודמים ברשימה, היתה מידה מסוימת של רשעות בדמות שלכם. אבל כאן הלכו עד הסוף. Overlord הוא משחק שבו המשימה שלכם היא להיות אדון הרשע העולמי. עם עד חמישים חסידים מפלצתיים ומרושעים, תכבשו את הארץ, תטילו אימה על גברים, נשים, טף וכבשים. זה לא מוסרי. זה לא נחמד. אבל זה נראה כיף לאללה. המשחק ייצא למחשב האישי ולאיקסבוקס 360 בקיץ הקרוב.

Crysis

היה לנו כבר טריילר אחד למשחק הראשון שמנצל במלואן את היכולות של המנוע הגרפי של ויסטה, אבל זה טריילר מסיבי בהרבה, שמראה במלואן את היכולות של מה שצפוי להיות משחק האקשן היפה ביותר אי פעם. Far Cry, המשחק הקודם של המפתחים, זכה לביקורות מצוינות והצליח מאד כך שיש מקום לאופטימיות זהירה שהמשחק יהיה לא רק יפהפה כי אם גם מוצלח. בטריילר הזה תוכלו לראות איך הורגים חייזרים. רצח חייזרים מעולם לא נראה כל כך מציאותי. אי שם לקראת סוף השנה, נראה איך זה עובד באמת.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully